  • 101. Data: 2018-12-09 16:54:56
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "n" <...@...e> pisze:
    > Adam M.?

    Jak ty śmiesz znieważać Adama M. posądzeniem o domyślność?! ;-)

    --
    A. Filip

  • 102. Data: 2018-12-09 17:29:24
    Od: "n" <...@...e>

    https://nczas.com/2018/12/09/michalkiewicz-michnik-w
    lazil-w-dpe-ks-jankowskiemu-gazeta-wyborcza-i-cale-s
    rodowisko-zydowskie-kieruje-sie-madroscia-etapu/

    -----

  • 103. Data: 2018-12-09 17:37:09
    Od: Kviat

    W dniu 2018-12-09 o 16:41, A. Filip pisze:

    > Czyli jego ofiarę/"ofiarę"?
    > Wiedziała ale przez 50 lat nie powiedziała czyli 50 lat go kryła.

    Dawno nie czytałem większej bredni.
    Ty kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Ofiara pedofila nie kryje pedofila, to forma samoobrony, poradzenia
    sobie z traumą. To forma krycia (samoobrony) samego/samej siebie. Nawet
    dzieci to rozumieją (i dlatego często nie zgłaszają od razu), bo boją
    się miliarda rzeczy, chociażby reakcji kolegów czy lokalnej "pobożnej"
    społeczności. I dorosłemu to trzeba tłumaczyć? Żenujące.

    Przestępstwa mają różne oblicze i ofiary też są różne. Każdy człowiek
    jest inny. Jeden zgłosi kradzież od razu, a inny nie zgłosi, bo się
    wstydzi, że jak frajer dał się zrobić przez menela na stówę.
    Jeszcze inny przemyśli i zgłosi po kilku dniach. Chronił złodzieja przez
    kilka dni? Serio?

    Gwałt przez pedofila to zupełnie inny kaliber i inny kaliber na trauma
    po takim przestępstwie. Co ty sugerujesz, że jak ktoś nie mógł się z
    problemem przez lata uporać i po pięćdziesięciu latach w końcu dojrzał i
    się odważył, to znaczy, że chronił? Może jeszcze skazać takiego
    człowieka za współudział w przestępstwie - no przecież brał w tym
    udział, nie?

    Ja pierdolę. Skąd się tacy biorą?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 104. Data: 2018-12-09 17:41:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czyli jego ofiarę/"ofiarę"?
    > Wiedziała ale przez 50 lat nie powiedziała czyli 50 lat go kryła.

    Prowokacja poziom troll-0.
    Wysil się bardziej.
    Ziew.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 105. Data: 2018-12-09 17:43:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-09, Kviat <Kviat> wrote:

    [...]

    > Dawno nie czytałem większej bredni.
    > Ty kompletnie nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Zapewne ma pojęcie, tylko specjalnie prowokuje.
    A że normalne prowokacje już przestały działać, to zapewne
    następne w arsenale są takie "bulwersujące". Olej, szkoda czasu.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 106. Data: 2018-12-09 17:53:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > To nie są wiarygodne dane. Większość księży zboczeńców umyka wykryciu i
    > karze.

    Bo to agenci wysłani do seminariów aby rozbijać Kościół od środka.
    Agenci jak wiadomo przeważnie umykają wykryciu i karze.

  • 107. Data: 2018-12-09 18:05:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > razu), bo boją się miliarda rzeczy, chociażby reakcji kolegów czy
    > lokalnej "pobożnej" społeczności. I dorosłemu to trzeba tłumaczyć?

    Tu jest grupa *PRAWO*. Kto się nie wypowiada *precyzyjnie* sam
    się nachalnie doprasza o podobne "rozwinięcia myśli".
    Każdy prawnik nie powinien wiedzieć że "druga strona" zinterpretuje jego
    słowa tak jak jej wygodnie i zostawiać bardzo małą "swobodę interpretacji"?

    Chcesz innego "wrogiego rozwinięcia myśli"? Proszę bardzo:
    Stosowanie wobec ks. Jankowskiego w tej sprawie określenia
    kapelan Solidarności "może" sugerować że był kryty przez
    Solidarność. Skoro "ktoś musiał wiedzieć i kryć" to dlaczego
    w Solidarności (Lech W./Adam M./...) "na pewno nie wiedzieli"?

    --
    A. Filip

  • 108. Data: 2018-12-09 18:14:08
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > Tu jest grupa *PRAWO*. Kto się nie wypowiada *precyzyjnie* sam
    > się nachalnie doprasza o podobne "rozwinięcia myśli".

    Jeśli masz takie "rozwinięcia myśli", to znaczy że mentalnie
    jesteś chujem złamanym i tyle. Niezależnie od tego jak sobie
    to będziesz rozwijał i uzasadniał.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 109. Data: 2018-12-09 18:19:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    >
    > Jeśli masz takie "rozwinięcia myśli", to znaczy że mentalnie
    > jesteś chujem złamanym i tyle. Niezależnie od tego jak sobie

    A ty kim jesteś kulturalnie? Nawet tego wprost mówić nie trzeba.

    --
    A. Filip

  • 110. Data: 2018-12-09 18:37:37
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    [...]

    > A ty kim jesteś kulturalnie?

    Człowiekiem wyrażającym się dosadnie o chujach chcących obwiniać
    ofiary przestępstw. A co?

    > Nawet tego wprost mówić nie trzeba.

    Wiesz, są sytuacje społeczne w których nazwanie kogoś chujem jest
    społecznie dopuszczalne i nie świadczy to źle o wypowiadającym się.
    Bo po prostu dana sytuacja zasługuje na stosowne podkreślenie wagi,
    gdzie zwykłe stopniowanie po prostu zawodzi w skali.

    Twoja wypowiedź się do takich kwalifikuje, więc już się nie trzepotaj
    A próby zrównania mojego zachowania względem Ciebie z Twoim jest
    żałosną próbą wywinięcia się od głupoty którą palnąłeś.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com