  • 41. Data: 2008-10-29 19:54:13
    Temat: Re: Jejejeje, jak to w UK nie jest źle
    Od: kamil <k...@g...com>

    On Oct 25, 2:11 pm, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:

    > no, ale tez mamy juz "telewizje na karte"           :))
    >                      http://telewizjanakarte.pl/

    > w policji tez nie pracuja anioly, sa tam policjanci SKORUMPOWANI czy
    > powiazani z GANGAMI
    > jako uczciwy czlowiek mozesz latwo wejsc w droge jakiemus gangowi i poprzez
    > "swoich" policjantow dobiora ci sie do dupy majac uprzywilejowany dostep do
    > roznych twoich danych

    Zapomniałeś wspomnieć, że za wszystkim stoją żydzi i masoni.

    Manie prześladowcze są szkodliwe.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2008-11-02 20:16:41
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 22:41:35 +0200, gargamel napisał(a):

    > żeby ci spamu na skrzynki meilowe, domowe i telefonicznie nie wysyłał:O)
    > czy to wystarczajacy powód?

    Mój ojciec ma nierejestrowany numer - dostaje sms-ów więcej niż matka
    która ma rejestrowany - a mają w tej samej sieci ;-) Oczywiście dostają
    tylko od sieci - nic z zewnątrz. Może trzeba wybrać odpowiedniego operatora
    który sobie nie musi dorabiać reklamami? ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 43. Data: 2008-11-03 10:28:39
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

> [...]
    > operatora
    > który sobie nie musi dorabiać reklamami? ;-)

    ja mam domienne doświadczenia, a w kraju handel danymi osobowymi kwitnie,
    wiec anonimowość jak najbardziej ten przestępczy proceder ukraca:O)