  • 1. Data: 2008-10-21 07:31:04
    Temat: Jak cofnąc pełnomocnictwo?
    Od: DOM <b...@o...pl>

    Moja mama udzieliła notarialnego pełnomocnictwa kuratorowi. Założył w
    sądzie sprawę spadkową z błędami. Chciała by teraz to cofnąć to znaczy
    pełnomocnictwo i tą sprawę z sądu. Jak to wszystko teraz prawidłowo zrobić?

  • 2. Data: 2008-10-21 14:35:32
    Temat: Re: Jak cofnąc pełnomocnictwo?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DOM" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sądzie sprawę spadkową z błędami. Chciała by teraz to cofnąć to znaczy
    > pełnomocnictwo i tą sprawę z sądu. Jak to wszystko teraz prawidłowo

    Z sądu może cofnąć sama wysyłając stosowne pismo. Przecież może działać we
    własnym imieniu. Upoważnienie wypowiedzieć wysyłając kuratorowi pisemną
    informację - wypowiedzenie i zachowując potwierdzenie powyższego faktu.