  • 1. Data: 2008-10-20 17:24:08
    Temat: Akcyza i jej zapłata a odwołanie
    Od: "Andrew" <w...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś się orientuje jak to jest w przypadku wydania decyzji po postępowaniu
    stwierdzającym wysokość akcyzy na auto w pierwszej instancji, że się tak wyrażę
    (w urzędzie celnym terenowym) - mam zapłacić wg mnie niezasłużenie wysoką akcyzę
    za auto i chcę się odwołać do drugiej instancji (drugiego urzędu celnego). Czy
    muszę zatem zapłacić akcyzę czy jak się odwołam to nie?

    Pzdr