  • 1. Data: 2008-10-20 21:10:36
    Temat: Jejejeje, jak to w UK nie jest źle
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    z rok temu był tu taki jeden, nie pamiętam ksywy, a nie chce mi się KFa
    przeglądać, co gloryfikował UK, jak tam wolność i swoboda, że DO nie
    trzeba, że każdy robi co chce, że policjantowi można napluć, a ten się
    uśmiechnie.... No i tak se właśnie znalazłem....

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Wielki-Brat-Kupu
    jesz-telefon-na-karte-Pokaz-dowod-osobisty,wid,10484
    200,wiadomosc.html

    Fakt... Wolność tam wielka.

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2008-10-20 21:41:43
    Temat: Re: Jejejeje, jak to w UK nie jest źle
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Wielki-Brat-Kupu
    jesz-telefon-na-karte-Pokaz-dowod-osobisty,wid,10484

    nie jest to nowy pomysł, już parę lat temu aby kupić pre-paida na
    Słowacji trzeba było okazywać dowód w celu "zarejestrowania", ale wtedy
    nikomu to nie przeszkadzało.

    andy_nek

  • 3. Data: 2008-10-20 21:57:37
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Wielki-Brat-Kupu
    jesz-telefon-na-karte-Pokaz-dowod-osobisty,wid,10484

    "Wielkiej Brytanii używanych jest około 72 milionów telefonów
    komórkowych, z czego 40 milionów to telefony na kartę"

    A te 32 mln to sa telefony na liscie klonu ?

    Te jebane pisamki powinny za kazde klamstwo dostawac 100 kijow na
    miejskim pregierzu.

  • 4. Data: 2008-10-21 04:52:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NoName pisze:

> [...]
    >

    > A te 32 mln to sa telefony na liscie klonu ?
    >
    > Te jebane pisamki powinny za kazde klamstwo dostawac 100 kijow na

    A ty podwójnie, ignorancie.

    Telefon "na kartę" powszechnie oznacza telefon bez abonamentu, tzw.
    "pre-paid".

  • 5. Data: 2008-10-21 07:42:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 23:41
    (autor Andrzej Kłos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <48fcfafa$1@news.home.net.pl>):
    > nie jest to nowy pomysł, już parę lat temu aby kupić pre-paida na
    > Słowacji trzeba było okazywać dowód w celu "zarejestrowania", ale wtedy
    > nikomu to nie przeszkadzało.

    Mi też nie przeszkadza, ale byli tu piewcy likwidacji DO i wskazywali zawsze
    UK jako miejsce pełnej anarchii.
    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-10-21 07:44:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 23:57
    (autor NoName
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdiuvk$449$2@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Te jebane pisamki powinny za kazde klamstwo dostawac 100 kijow na
    > miejskim pregierzu.

    No cóż, z hakerów zrobili włamywaczy, więc zrobienie z przedpłaty ,,karty''
    wydaje się być małym błędem.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2008-10-21 08:06:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]
    > nikomu to nie przeszkadzało.

    Mi też nie przeszkadza, ale byli tu piewcy likwidacji DO i wskazywali zawsze

    Zresztą, właśnie znalazłem kolejne doniesienie z jakże cudonego kraju:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,12-latka-bedz
    ie-mogla-usunac-ciaze-w-domu,wid,10487034,wiadomosc_
    prasa.html

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-10-21 08:58:54
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Paź, 05:52, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A ty podwójnie, ignorancie.
    >
    > Telefon "na kartę" powszechnie oznacza telefon bez abonamentu, tzw.
    > "pre-paid".

    Ja bym sie czepial tego telefonu. Bo jak dla mnie telefon to takie
    urzadzenie. To kupujac urzadzenie musze pokazac dowod czy kupujac
    starter pre-paid? Bo to IMHO roznica, zwlaszcza kiedy to karta sim na
    numer a nie telefon.

  • 9. Data: 2008-10-21 12:19:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > Ja bym sie czepial tego telefonu. Bo jak dla mnie telefon to takie
    > urzadzenie.

    Dla większości jest to urządzenie lub numer.

    > To kupujac urzadzenie musze pokazac dowod czy kupujac
    > starter pre-paid?

    Zapewne numer, choć z reguły ludzie kupują komplet.

    > Bo to IMHO roznica, zwlaszcza kiedy to karta sim na
    > numer a nie telefon.

    Różnie bywa. Patrz: Sferia.

  • 10. Data: 2008-10-21 13:45:26
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> wrote in news:28eca177-
    c...@k...googlegroups
    .com:

> [...]
    > urzadzenie. To kupujac urzadzenie musze pokazac dowod czy kupujac
    > starter pre-paid? Bo to IMHO roznica, zwlaszcza kiedy to karta sim na

    a jak sie w Polsce przychodzi zeby dostac "telefon za zlotowke" to ile
    papierow trzeba ze soba wziac? he?
    zaswiadczenie i zarobkach, zaswiadczenie o zameldowaniu, o niekalaralnosci i
    co jeszcze...

    --
    Y?