  • 1. Data: 2008-10-20 16:00:53
    Temat: Re: Wywiesili kartkę-zamknięte
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gdi75b$jab$1@news.dialog.net.pl...
    > Interesują mnie skutki prawne takiego działania.

    musisz sie zwrócić do Panoramy Firm ;)

  • 2. Data: 2008-10-20 16:14:37
    Temat: Wywiesili kartkę-zamknięte
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Media (panorama firm, net, lokalna prasa)informują,że PZU czynne do 17.
    Zasuwam, tam po 16-tej i widzę kartkę na drzwiach:"Dzisiaj PZU czynne do 15:00.Za
    utrudnienia ble
    ble" Cieć mówi, "Paaanie, jakieś szkolenie majo czy co...Nikogo nie ma"

    Cholera mnie wzięła- korki, paliwo,zmarnowany czas..
    Pytanie: Czy jest to jakaś okoliczność uzasadniająca przywrócenie terminu biegu
    sprawy, czy ew.
    anulowanie odsetek, gdybym miał coś wpłacić do kasy PZU?
    Interesują mnie skutki prawne takiego działania.
    Acha, nigdzie nie miałem wyznaczonego "terminu do.."
    R.

  • 3. Data: 2008-10-20 16:51:34
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 20 Paź, 18:14, Rentier <f...@g...com> wrote:

    > Cholera mnie wzięła- korki, paliwo,zmarnowany czas..

    To bylo trzeba zaplacic przelewem ;)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2008-10-21 20:55:45
    Od: "Lookasz" <l...@p...cutit.fm>

> [...]
    > PZU?
    > Interesują mnie skutki prawne takiego działania.
    > Acha, nigdzie nie miałem wyznaczonego "terminu do.."

    skoro nie miałes "terminu do.." to po co chcesz przywracać termin, anulować
    odsetki? to mozna tylko robić gdy przekroczyłes ustalony "termin do..."
    :):):)

  • 5. Data: 2008-10-21 22:06:37
    Od: "BETON" <p...@p...onet.pl>

    idziesz na poczte i masz pieczęc z dnia wpłaty.