  • 11. Data: 2006-07-13 13:55:10
    Temat: Re: Jakie mozliwosci obrony??
    Od: stern <s...@0...pl>

    Bart napisał(a):
    > Zostalem zatrzymany do rutynowej kontroli drogowej, przy tej okazji zostal
    > mi sprawdzony aparat telefoniczny,
    > ktory ku mojemu osupieniu okazal sie kradziony... W związku z tym zostalem
    > zatrzymany.. Pod paragrafem 284&1K.K

    zły paragraf
    284 oznacz, że właściciel powierzył Ci telefon a Ty mu nie oddałeś.
    powinna być nieumyślna "paserka"

    Art. 292. § 1. Kto rzecz, o której na podstawie towarzyszących
    okoliczności powinien i może przypuszczać, że została uzyskana za pomocą
    czynu zabronionego, nabywa lub pomaga do jej zbycia albo tę rzecz
    przyjmuje lub pomaga do jej ukrycia,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    Sposób obrony:
    wykazać, że na podstawie towarzyszących okoliczności nie mogłeś
    przypuszczać, że z aparatem coś jest nie tak.

    pozdrawiam

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 12. Data: 2006-07-13 20:38:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    stern wrote:

    > Sposób obrony:
    > wykazać, że na podstawie towarzyszących okoliczności nie mogłeś
    > przypuszczać, że z aparatem coś jest nie tak.

    Np. był z pudełkiem i dokumentacją, cena była zbliżona do cen
    wolnorynkowych (np. na Allegro) itepe itede