  • 1. Data: 2006-07-12 18:54:44
    Temat: Odszkodowanie ze Spółdzielni Mieszkaniowej
    Od: tymcio <t...@T...fm>

    Witam
    Po blisko półrocznej batalii, SM przyznała odszkodowanie za zalanie
    mieszkania przez przeciekający dach. Nie mogąc się doczekać zakończenia
    sprawy część remontu wykonałem na własny koszt, tyle na ile mnie było stać.
    O dziwo w ostatnim piśmie SM stwierdza, że "wypłata nastąpi po wykonaniu
    wszystkich pozycji ujętych w kosztorysie i powiadomieniu o tym
    spółdzielni". To chyba jakieś nieporozumienie, mam wszystko zrobić na
    własny koszt, a oni wtedy łaskawie wypłacą? To chyba mija się z ogólnym
    pojęciem i sensem wypłaty odszkodowania za poniesione straty.
    Czy w ogóle SM ma prawo czegoś takiego żądać??

    Tymcio