    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mozliwosci obrony??
    Date: Thu, 13 Jul 2006 08:56:34 +0000 (UTC)

    adam158 <a...@o...pl> wrote:

    > własnie w tej kwestii na podstawie jakich przepisów policja moze na
    > ulicy sprawdzać mój aparat słyszałem od syna i córki
    > ze w krakowie to u małolatów policja robi to nagminnie
    > ale czy rzeczywiscie podzczas kontroli drogowej lub na ulicy????
    > a jak nie dam aparatu to co ?

    MOze teraz cos nowego wymyslili, ale kiedys takie (nie zawsze dotyczace telefonu)
    przeszukania odbywaly sie w trybie "nie cierpiacym zwloki". W takim trybie
    na zyczenie przeszukanego trzeba pisac protokol i potem to zatwierdzac. Jedyna rada
    bylo wiec po przeszukaniu samochodu domagac sie protokolu i:

    1. klucz 19 sztuk 1
    2. pompka do kol radziecka sztuk 1
    3. kombinerki stare zardzewiale sztuk 1
    3. kolo zapasowe kompletne sztuk 1
    4. pokrowiec na siedzenie przednie sztuk 2

    Takie cos wymieniajace kazdy znaleziony duperel, to caly dzien mozna pisac, marnujac
    tym
    samym czas policjanta (w rewanzu).

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    44. Move everything to one side of the room. Ask your roommate if he