  • From: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie mam prawa - nieznosny siasiad cz.2
    Date: Mon, 8 Jul 2002 14:26:51 +0200

    Kiedys juz pisalem na ten temat.
    Z godnie z Waszymi radami za kazdym razem kiedy koles zakloca cisze nocna
    wzywam Policje. Z tego co rozmawialem z policjantami oni nie bardzo moga mu
    wlepic jakis mandat "bo oni sa tylko od prewencji". Ale jak dzwonielm na 997
    to Pani pytala mnie sie zgadzam na skierowanie sprawy do Sadu Grodzkiego i
    oczywiscie powiedzialem ze tak, z tym ze nic z tego nie wyniklo.
    Panowie Policjanci dali mi namiar na dzielnicowego i poradzili pogadac z
    nim.
    I pytanie moje jest takie, jakie ja mam prawa nie bedac zameldowanym w tym
    mieszkaniu (wynajmuje), czy moge podac tego cymbala do Sadu Grodzkiego czy
    powinna to zrobic wlascicielka? Wzywanie Policji coraz bardzo wydaje mi sie
    bezsensu, gosc sie zorientowal ze nic mu nie moga zrobic (moze ich nawet nie
    wposcic do mieszkania), moze mu po prostu obic morge:o(?
    Pozdrawiam Adam

    Adaś N.
    (((.)))
    a...@f...onet.pl