  • Data: 2002-07-10 12:46:36
    Temat: Re: Jakie mam prawa - nieznosny siasiad cz.2
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policja nie ma przyrzadow pomiarowych do pomiaru poziomu halasu, zatem
    > dziala na sluch.
    > A dla sadu istotne jest przekroczenie obowiazujacych norm, czyli
    > dokladny pomiar halasu, a nie to co ktos slyszy.

    Nie wiem skąd ta wiedza. Ja znam inne przypadki. Sąd wcale nie musi mieć
    ekspertyz z wynikami pomiarów poziomu dźwięku i w takich sprawach nawet
    nie powinien się o nie upominać, bo normy akustyczne nie dotyczą
    wybryków tego typu.

    > A instytuty chca 3000 zl za jednorazowy pomiar i opinie, czyli bez sensu
    > dla osoby prywatnej.

    Chyba przesada, ceny nie są aż tak wygórowane (może, że w ITB).

    > Zatem nie dziw sie policji.

    Dziw się policji i nie dawaj za wygraną, bo nie chce się im robić tego
    co do nich należy!

    > Pomiarow dokonuje ale radarem - predkosci jazdy
    > i alkomatem - zawartosci alkoholu.
    > Natezenia halasu nie dokonuje bo nie ma czym i jedynie zwraca ustnie
    > uwage.

    Natężenie dźwięku też można zmierzyć, ale po co? To nie ma nic do rzeczy.

    Piotr