  • Data: 2002-07-10 20:04:08
    Temat: Re: Jakie mam prawa - nieznosny siasiad cz.2
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AndY wrote:

    > Czy wiec naprawde policja nie moze nic zrobic ?
    > Jesli po 22:00 u sasiada jest impreza i wszyscy sie "nakuja" i krzycza i
    > glosno leci muzyka i wezwe policje to oni nic nie moga zrobic ????????
    >
    > Myslalem ze taki gosc trafia na kolegium i tyle ...

    Nie wiem , pytaj policji.
    Znam wielu policjantow i kolega mial takie chalasy sasiedzkie noca,
    dzwonil na komende miejska i wojewodzka i odmowili przyjazdu.
    Koniecznie chcieli zeby podal nazwisko, a on nie chcial, gdyz wedlug
    prawa takiego obowiazku nie ma, bo sasiada znal i obawial sie pocietych
    gum w samochodzie, rozbitej szyby.

    Ale widocznie uznali inaczej i cala noc nie spal.
    Zadzwon do KG na numer 0-800... i sie poradz.

    Z mojego doswiadczenia wynika, ze baaaardzo trudno zwalczyc halas w
    nocy. To nie Niemcy, ze policja reaguje na halas natychmiast.
    Gdy parkowalem pod hotelem w Berlinie w strefie ciszy i zostawilem na
    chwile wlaczony silnik, gdy wyjmowalem bagaze, to policja przyjechala w
    ciagu minuty i kazali mi wylaczyc silnik.
    A byl dzien.
    Ale strefa mieszkaniowa, strefa ciszy, wypoczynkowa i reakcja
    natychmiastowa.

    Ta dyskusja byla na grupie medycyna i jeden pisal, ze wyprowadzil sie z
    Sopotu i podziekowal miastu, bo co nac slyszal z plazowych dyskotek
    dudnienie jak przy trzepaniu dywanow.
    Czyli rytmiczne infradzwieki
    bummmm-bummmm-bummmm- bummm i tak przez cala noc.
    Mokry piasek przenosi infradzwieki na odleglosc kilometrow bez istotnej
    straty mocy.

    Policja nie ma jak zmierzyc czestotliwosci, ani mocy, a infradzwieki
    maja to do siebie, ze sa malo slyszalne, nawet gdy moc 1000 W.
    Slyszalne sa juz od 10 Hz, ale nawet gdy nieslyszalne, to sa odczuwalne
    jako sciskanie glowy i calego ciala, jako duze zmiany cisnienia.
    Poczytaj o japonskich torturach wiezieniach w czasie IIWS.
    Stosowano rytmicznie opadajace krople wody.
    Po 1-2 dniach wiezien sie przyzna do wszystkiego, albo glowe rozbije o
    mur.

    Jezeli chcesz sobie pomoc, to trzeba wesprzec policje, zlozyc sie na
    sprzet i kupic go i udostepnic w kazdym miescie do pomiarow noca, jak
    alkomaty, radary.
    Mikrofony moge sprowadzic + loggery do calodobowej rejestracji.
    Bez sprzetu nic nie zrobisz.
    Jezeli dbasz o zdrowie to lepiej sie przeprowadzic.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).