  • Data: 2002-07-09 11:51:31
    Temat: Re: Jakie mam prawa - nieznosny siasiad cz.2
    Od: "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adaś N. <N...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Kiedys juz pisalem na ten temat.
    > Z godnie z Waszymi radami za kazdym razem kiedy koles zakloca cisze nocna
    > wzywam Policje. Z tego co rozmawialem z policjantami oni nie bardzo moga
    mu
    > wlepic jakis mandat "bo oni sa tylko od prewencji". Ale jak dzwonielm na
    997
    > to Pani pytala mnie sie zgadzam na skierowanie sprawy do Sadu Grodzkiego i
    > oczywiscie powiedzialem ze tak, z tym ze nic z tego nie wyniklo.
    > Panowie Policjanci dali mi namiar na dzielnicowego i poradzili pogadac z
    > nim.
> [...]

    Jak mu obijesz mordę to znajdziesz się w gorszej sytuacji.

    Nie dzwoń na 997 bo ten numer jest dla ważniejszych zgłoszeń! Tam też
    najchętniej olewają tego typu sprawy. Dzwoń na numer dyżurnego Policji
    (zwykły - 7 cyfr). Numer uzyskasz na komisariacie w Twojej dzielnicy.
    Tam też jest Dział d/s Spraw Wykroczeń i możesz zgłosić sprawę do Sądu
    Grodzkiego (nawet przy hałasowaniu w dzień !). Zostanie sporządzony
    kwestionariusz na którym złożysz podpisy. Tylko czekać!

    W między czasie dzwoń na Policję każdorazowo! Te wezwania będą miały
    znaczący wpływ na sprawę w Sądzie.
    Proś dzielnicowego, aby porozmawiał z tym delikwentem.

    Maciej N.