  • Data: 2002-07-10 14:43:41
    Temat: Re: Jakie mam prawa - nieznosny siasiad cz.2
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mu
    > 997
    >
    > POlicja nie moze interweniowac ? Nie rozumiem ,.,

    Moze go uciszyc jak ich zechce wpuscic ;o(), z tego co zrozumialem z
    tlumaczenia panow z Policji oni sa tylko od interwencji a nie od wlepiania
    mandatow (wyglada to na kpine, wiem ale tak powiedzieli).

    > Tzn nie rozumiem ... policja przyjezdza i gosc sie wycisza ze oni nie maja
    > dowodow ? czy co ? czy dalej halasuje i nie otwiera policji ? cos nie tak
    > chyba ...

    Nie wycisza sie, kiedy przyjezdzaja goscio sobie pozwala w najlepsze, patrol
    go ucisza i tyle a na drugi dzien to samo :o((( Juz nerwy puszczaja czasami.
    Pozdrawiam Adam