  • 1. Data: 2007-04-10 20:08:55
    Temat: Jak zmusić Unikę do wydania zaświadczenia
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    miałem OC samochodowe w Poloni, która później zdechła i została przejęta
    przez Unikę. Chciałem więc odejść rok temu ale mi nie dali zaświadczenia.
    Więc kolejny rok dosiedziałem do marca teraz, ale się zdenerwowałem i
    przeniosłem do Awansura. Awansur mówi, że Unika łachy nie robi i
    zaświadczenie wydać musi... A Unika udaje, że nie... Centrala zssyła mnie
    do oddziału, oddział każe przesłać faksem prośbę, ja przesyłam, oddział ją
    gubi i tak wkoło ....

    Co robić? Boję się, że Awansur się zdenerwuje i wycofa mi polisę i zostanę
    bez... A auto to moje narzędzie pracy.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/