  • 1. Data: 2007-04-10 20:03:16
    Temat: kupno domu
    Od: "pawelo" <p...@m...pl>

    Witam.
    Zamierzam kupic nieruchomosć (działka z domem w stanie surowym) . Dom został
    budowany w latach 70 i niedokończony ze względu na śmierc właściciela.Dom
    przejeła jego wnuczka i zamierza go teraz sprzedac.Taką historie mi
    opowiedziala.Dodała tez ze bylo sporo chętnych...i tutaj sie lekko
    zaniepokoilem.Dlaczego nikt nie kupil ..Dlatego moje pytanie co powinienem
    sprawdzic?jakie otrzymac dokumenty , zeby nie okazało sie za jakis czas ze
    np. dom nie powinien stac,zagraza bezpieczenstwu,nie dopuszczony jest do
    uzytku , ze materialy sa za stare ... ... ... etc.

    bardzo proszę o pomoc.biura nieruchomosci chcą umowy przedwstepnej kupna
    zeby w ogole zabrac sie za sprawdzanie.
    Moze mają Państwo jakies inne pomocne uwagi.
    z gory dziekuje
    pawelo