  • 1. Data: 2007-04-10 19:34:06
    Temat: straszenie sądem
    Od: "prezes" <m...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie
    czy straszenie (w tym wypadku w mailu) sądem, ze "sie poda do sadu" itp nie
    jest czasem przez polskie prawo uwazane za karalne? tzn. wg mnie powinno byc
    tak ze, albo sie podaje do sadu albo nie podaje, a nie straszyc?
    Czy mam racje.?

    z gory dzieki za odp.
    pozdr
    MarcinG.

  • 2. Data: 2007-04-10 19:44:26
    Temat: Re: straszenie sądem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    prezes napisał(a):

    > Czy mam racje.?

    Nie masz racji.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-10 19:57:00
    Od: "^Escape" <blekota<invalid>@gmail.com>

    w obu przypadkach - dodaj spamera do KFa

  • 4. Data: 2007-04-10 20:05:31
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "prezes" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    | jest czasem przez polskie prawo uwazane za karalne?

    Jezeli boisz się sądu ze zrobi Ci cos złego to można uznać to za groźbę.

  • 5. Data: 2007-04-10 20:53:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Nie masz racji.

    nie do konca.

    sa pewne wyjatki, art 115 ust 12 kk

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 6. Data: 2007-04-10 23:03:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.04.2007 prezes <m...@o...pl> napisał/a:
    > czy straszenie (w tym wypadku w mailu) sądem, ze "sie poda do sadu" itp nie
    > jest czasem przez polskie prawo uwazane za karalne? tzn. wg mnie powinno byc
    > tak ze, albo sie podaje do sadu albo nie podaje, a nie straszyc?

    Zależy czy to groźba postępowania karnego i czy ma ona jakiś rzeczywiste
    umocowanie (ochronę prawa naruszonego przestępstwem).

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-04-11 00:43:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    prezes wrote:
> [...]
    > jest czasem przez polskie prawo uwazane za karalne? tzn. wg mnie powinno byc

    Czasami tak, czasami nie. Podaj konkrety.

    > tak ze, albo sie podaje do sadu albo nie podaje, a nie straszyc?
    > Czy mam racje.?

    Nie masz.

  • 8. Data: 2007-04-11 10:02:30
    Od: "jack" <j...@o...antyspam.pl>

    > w obu przypadkach - dodaj spamera do KFa

    co to KF ?
    --
    Pozdrawiam,
    Jacek - jacolus [at] orange.pl