  • 1. Data: 2010-02-16 19:05:41
    Temat: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem laptopow.
    Serwis ma wymienic w laptopie mod. chlodzenia , wyrwany przezmnie pazurami
    bezposrednio od producenta, serwis nie mogl sprowadzic.
    Chodzi o to jak sie zabezpieczyc przed tym ze zamiast mi wymienic , poprostu
    wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma (akurat to
    chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).
    Pozdrawiam.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-02-16 19:13:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-16 20:05, Jacek23 pisze:
> [...]
    > poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma
    > (akurat to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

    Poprosić o zwrot starego?

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-02-16 19:13:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek23 wrote:
> [...]
    > poprostu wyczyszcza moj (troche pochodzi cicho) a nowy sobie wezma
    > (akurat to chlodzenie to do tego modelu towar deficytowy).

    Oznacz go jakos w latwo dostepnym miejscu.
    A przy odbierze odkrec obudowe i zobacz co jest wstawione. I wez ze soba
    policjanta od razu, bo potem niczego juz nie dojdziez.

  • 4. Data: 2010-02-16 19:19:46
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Poprosić o zwrot starego?

    no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
    A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?
    Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl oznaczony
    to powiedza ze nie prawda i juz:(

  • 5. Data: 2010-02-16 19:36:52
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 20:19:46 +0100, Jacek23 napisał(a):

> [...]
    > A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?
    > Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl oznaczony

    Co to za laptop, że taki wiatraczek do niego jest taki drogocenny?
    Wymień sobie wentylatorek sam. Nie boisz się, że serwis wymieni Ci pół
    części w laptopie na jakieś stare graty ze śmietnika?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 6. Data: 2010-02-16 19:46:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek23 wrote:

> [...]
    > Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl
    > oznaczony to powiedza ze nie prawda i juz:(

    Rownie dobrze mogliby ci wystawic fakture za modul chlodzenia i
    powiedziec, ze niczego nie przyniosles dodatkowo.

    Jak im oddajesz laptop do naprawy to dostajesz jakies potwierdzenie co
    oddales. Wiec powinno byc na nim, ze przekazales laptop i modul
    chlodzenia oznaczony numerem xyz i ze naprawa polega na wymianie
    uszkodzonego modulu na modul dostarczony przez ciebie.

    Sprobuj np. w hotelu wynajc bizuterie lub garnitur.
    Przy zwrocie z wielka uprzejmoscia, aczkolwiek poprosza cie czy nie masz
    nic przeciwko aby zajrzeli czy zwracasz to co wypozyczyles.

    Dlaczego nie mialbys zrobic tak samo.
    przy odbiorze uprzejmie prosisz o odkrecenie obudowy bo chcialbys
    sprawdzic jakosc wykonanej uslugi.
    I tyle.

  • 7. Data: 2010-02-16 20:00:23
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Co to za laptop, że taki wiatraczek do niego jest taki drogocenny?
    > Wymień sobie wentylatorek sam. Nie boisz się, że serwis wymieni Ci pół
    > części w laptopie na jakieś stare graty ze śmietnika?

    Sony Vaio zakupiony za daleka granica - i wszystko jasne:)?
    boje sie.

  • 8. Data: 2010-02-16 21:19:08
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 21:00:23 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Sony Vaio zakupiony za daleka granica - i wszystko jasne:)?
    > boje sie.

    To nie wymieniaj tego wentylatorka, albo znajdź serwis, któremu możesz
    zaufać. Ewentualnie, jeżeli nie jesteś całkiem nietechniczny, to poszukaj
    sobie serwisówki i zrób sam. Sony nie znam, ale do Della i Lenovo
    oryginalne instrukcje serwisowe leżą sobie na ich stronach www. Można sobie
    ściągnąć bez żadnych haseł, czy rejestracji. Może Sony ma podobnie?
    Inna sprawa, że serwis musiałby być szalony, bo robić jakieś machinacje dla
    wiatraczka za kilkadziesiąt złotych. Myślisz, że ukradną Twój wiatraczek i
    będą latami czekali na następnego klienta z identycznym laptopem, by mu go
    sprzedać?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek