  • 11. Data: 2010-02-17 00:12:14
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message
    news:t6r7ppzb7m8j$.14ptltf0tlslu$.dlg@40tude.net...

    > Co to za laptop, że taki wiatraczek do niego jest taki drogocenny?
    > Wymień sobie wentylatorek sam. Nie boisz się, że serwis wymieni Ci pół
    > części w laptopie na jakieś stare graty ze śmietnika?

    Niby w jaki sposob?:))
    Z procesora PentiumIV wsadza PIII? :)))
    Nie, nie da sie tak, by podmienic na "stare". Znaczy komus kto pojecia nie
    ma to i mozna dolara z kaczorem donaldem sprzedac... na to samo by wyszlo z
    wymienionym srodkiem w laptopie.

  • 12. Data: 2010-02-17 00:13:14
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Oznacz go jakos w latwo dostepnym miejscu.
    > A przy odbierze odkrec obudowe i zobacz co jest wstawione. I wez ze soba
    > policjanta od razu, bo potem niczego juz nie dojdziez.

    I ekipe filmowa! Koniecznie z TVN akcja, czy interakcja... czy jak to tam
    mowia.

  • 13. Data: 2010-02-17 02:03:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pmlb wrote:

> [...]
    > nie ma to i mozna dolara z kaczorem donaldem sprzedac... na to samo by
    > wyszlo z wymienionym srodkiem w laptopie.

    Co sie nie da podmienic?
    Starego niedziałającego modułu na stary działający zamiast nowego?
    A gdzie widzisz problem?

  • 14. Data: 2010-02-17 02:04:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pmlb wrote:

    > I ekipe filmowa! Koniecznie z TVN akcja, czy interakcja... czy jak to
    > tam mowia.

    No to powodzenia w dowodzeniu, juz po odbierze laptopa, ze to co jest w
    srodku to nie jest to co przyniosles do wymiany.

  • 15. Data: 2010-02-17 07:52:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    jak wawa i jak to sony, to polecam serwis na hawajskiej 15, pare rzeczy juz
    u nich naprawialem, maja autoryzacje miedzy innymi sony

  • 16. Data: 2010-02-17 10:19:00
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 21:00:23 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Sony Vaio zakupiony za daleka granica - i wszystko jasne:)?

    Rozumiem ze hamerykanski? To zes wtopil..
    Fajny komputerek ale tylko do momentu az trzeba cos w nim zrobic.
    Wtedy Sony Polska umowa rece, co najwyzej laskawie moze odeslac do Sony
    Europe, gdzie "byc moze" cos zrobia za kosmiczna cene. Gdyz modele
    amerykanskie *celowo* roznia sie czesciami od europejskich
    Serwisy komputerowe tez krzycza wysokie ceny, bo maja problem z dostepem
    czesci SOny.
    Ciesz sie ze tylko wiatraczek - przy powaznej usterce mozesz go spokojnie na
    zlom oddac, bo koszt naprawy Cie zaskoczy. Niemile:)
    Przerabialem na takim jednym hamerykancu Sony Vaio.

    --
    Mark

  • 17. Data: 2010-02-17 10:22:47
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 13:13:21 -0600, witek napisał(a):

    > Oznacz go jakos w latwo dostepnym miejscu.
    > A przy odbierze odkrec obudowe i zobacz co jest wstawione.

    W laptopie?:)
    Nie wiem jak w tym konkretnym modelu, ale w wielu zeby sie dostac do modulu
    chlodzenia, trzeba pol laptopa rozkrecic:)

    --
    Mark

  • 18. Data: 2010-02-17 10:34:51
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Co sie nie da podmienic?
    > Starego niedziałającego modułu na stary działający zamiast nowego?
    > A gdzie widzisz problem?

    Wszedzie! Nie wsadzisz starych pamieci RAM do nowej plyty np. Mozesz
    zamienic i dac jakis noname RAM i to wszystko, problem w tym, ze roznice w
    cenie takiego ramu sony a noname to procent, moze kilka prcent - oplaca sie?
    NIE!
    Poza tym ram tez moze byc problem bo noname moze nie wspolpracowac z
    plyta...
    Procesor -? To tak jak by w samochodzie 1.8 ltra wsadzono silnik od
    malucha:)
    Plyta glowna? Zero szans! HDD? To od razu rozpoznasz... co jeszcze?
    Poza tym, mnajac specyfikacje lapopa, czy nawet wczesniej pobrac z sieci
    darmowe oprogramowanie , ktore odczyta wszelkie numery seryjne, typy
    podzespolow komutera (jest tego mnostwo w sieci) zapisac, wydrukowac, po
    serwisie sprawdzic porownac... nic sie nie da oszukac!
    To nie samochod w ktorym mozna wymienic to i owo na stare...

  • 19. Data: 2010-02-17 10:48:12
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Ciesz sie ze tylko wiatraczek - przy powaznej usterce mozesz go spokojnie
    > na
    > zlom oddac, bo koszt naprawy Cie zaskoczy. Niemile:)
    > Przerabialem na takim jednym hamerykancu Sony Vaio.

    No troche to trwalo ale sie udalo, jeden laptop kupiony w polsce , juz po
    gwarancji, zaden serwis nie mogl zamowic czesci , vaio link jednak sie udalo
    zamowic czesc , oczywiscie po numerze fabrycznym.
    Drugi laptop kupiony w USA i tu byl problem , ale wkoncu vaio link stanelo
    na wysokosci zadania i udalo im sie zamowic czesc u producenta nawet do
    niego.

    Trzeci laptop j/w.

    Tyle ze teraz mam problemy z nieuczciwymi serwisami. Oczywiscie mozna bylo
    te laptopy wyslac do serwisu w belgi, ale to jak sam piszesz........bylo by
    o wiel drozej , ok 1500zl po przeliczeniu.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 20. Data: 2010-02-17 11:23:34
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > jak wawa i jak to sony, to polecam serwis na hawajskiej 15, pare rzeczy
    > juz u nich naprawialem, maja autoryzacje miedzy innymi sony

    Dzwonilem, nie robia laptopow:(