eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop) › Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Date: Tue, 16 Feb 2010 13:46:08 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <hlesm9$fbs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4b7aec86$3@news.home.net.pl> <hleqoh$369$1@news.onet.pl>
    <4b7aefdd$3@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-70-143-18-37.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266349578 15740 70.143.18.37 (16 Feb 2010 19:46:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 19:46:18 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <4b7aefdd$3@news.home.net.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:628200
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek23 wrote:
    >
    >> Poprosić o zwrot starego?
    >
    >
    > no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
    > A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?
    > Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl
    > oznaczony to powiedza ze nie prawda i juz:(
    >
    Rownie dobrze mogliby ci wystawic fakture za modul chlodzenia i
    powiedziec, ze niczego nie przyniosles dodatkowo.


    Jak im oddajesz laptop do naprawy to dostajesz jakies potwierdzenie co
    oddales. Wiec powinno byc na nim, ze przekazales laptop i modul
    chlodzenia oznaczony numerem xyz i ze naprawa polega na wymianie
    uszkodzonego modulu na modul dostarczony przez ciebie.


    Sprobuj np. w hotelu wynajc bizuterie lub garnitur.
    Przy zwrocie z wielka uprzejmoscia, aczkolwiek poprosza cie czy nie masz
    nic przeciwko aby zajrzeli czy zwracasz to co wypozyczyles.

    Dlaczego nie mialbys zrobic tak samo.
    przy odbiorze uprzejmie prosisz o odkrecenie obudowy bo chcialbys
    sprawdzic jakosc wykonanej uslugi.
    I tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1