  • 1. Data: 2010-02-16 21:43:50
    Temat: tepsa i neostrada
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy zna się tu Ktoś na przepisach neostrady w TP S.A.?
    3.3.2010 kończy mi się umowa na rok na neostradę, w styczniu namówili mnie
    na podpisanie aneksu przedłużającego na kolejny rok, do dziś aneks do mnie
    nie dotarł, więc planuję go nie podpisać...
    czy jeśli tak zrobię to umowa sama wygaśnie? bo na 9393 straszą mnie jakąś
    kosmiczną karą za zerwanie umowy...
    coś chrzanią też, że istnieje jakiś okres wymówienia i jak wymówię to
    zapłacę za kolejne dwa miesiące pełną stawkę...
    nie bardzo rozumiem, jakby mi Ktoś mógł wytłumaczyć?

  • 2. Data: 2010-02-16 21:49:57
    Temat: Re: tepsa i neostrada
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 22:43:50 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > wymówię to zapłacę za kolejne dwa miesiące pełną stawkę... nie bardzo
    > rozumiem, jakby mi Ktoś mógł wytłumaczyć?

    Nie wygaśnie. Przejdzie na bezterminową.
    2. Żeby zrezygnować trzeba napisać rezygnację i wysłać na adres
    korespondencyjny.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 3. Data: 2010-02-16 22:19:58
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Lut, 22:43, "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > zapłacę za kolejne dwa miesiące pełną stawkę...
    > nie bardzo rozumiem, jakby mi Ktoś mógł wytłumaczyć?

    Umowa przechodzi na czas nieokreslony. Zeby nie przesla trzeba bylo
    zlozyc pismo o rezygnacji z uslugi przed 3 lutego. Zlozysz teraz i
    bedzie sie liczylo od 2.03 do 3.04. Czyli w marcu usluge bedziesz mial
    ale zaplacisz za nia wiecej.

  • 4. Data: 2010-02-17 04:06:28
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

[...]

    a jak mam jeszcze liveboxa, to też zapłacę za niego extra?

  • 5. Data: 2010-02-17 07:34:06
    Od: "Reaper" <s...@s...pl>

> [...]
    > zapłacę za kolejne dwa miesiące pełną stawkę...
    > nie bardzo rozumiem, jakby mi Ktoś mógł wytłumaczyć?

    Jeżeli nie chcesz już Neostrady, to napisz rezygnację i tak:

    Jeżeli Twoja rezygnacja dotarłaby do TP do 3 lutego, to Neostrada byłaby
    wyłączona z końcem Twojej umowy, tj. 3 marca.
    Tak się jednak nie stanie, bo się spóźniłeś. Zgodnie z regulaminem Neostrada
    zostanie odłączona w tym przypadku z końcem marca, gdzie:
    - za okres od 1 do 3 marca zapłacisz kwotę zgodną z Twoją promocją
    (oczywiście tylko za te 3 dni)
    - za okres od 4 do 31 marca zapłacisz kwotę zgodną z promocją "Zostań z
    Nami" (bo w tą promocję wchodzisz automatycznie, gdy nie przedłużysz umowy:
    - jeśli masz Neo 512, to 70zł kosztuje pełny miesiąc korzystania z neo w
    tej promocji, a przy Neo 1024, to koszt 80zł/miesiąc.

    Jak napiszesz dokładnie jaką masz opcję prędkości Neostrady i ile płacisz,
    to napiszę Ci ile zapłacisz za neo w marcu jak jeszcze dzisiaj wypowiesz
    umowę.

    Pamiętaj, że teraz obowiązuje Cię 30 dniowy okres wypowiedzenia ze skutkiem
    na koniec miesiąca.

  • 6. Data: 2010-02-17 10:28:59
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 05:06:28 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > ale zaplacisz za nia wiecej.
    >
    > a jak mam jeszcze liveboxa, to też zapłacę za niego extra?
    10 zł. Liveboxa możesz zresztą oddać.

    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 7. Data: 2010-02-17 16:29:37
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Pamiętaj, że teraz obowiązuje Cię 30 dniowy okres wypowiedzenia ze
    > skutkiem na koniec miesiąca.

    jutro idę do punktu wypytam dokładnie, mam neo 1024 za 69 pln...
    sam już głupi jestem, netia proponuje mi 4MB za 49, głupio byłoby nie
    wziąć... do tego 1MB uploadu, toż to rakieta...
    tylko nie rozumiem czemy baba na infolini tepsy straszy mnie, że wysoką sumę
    zapłacę nie tylko za marzec, ale i za kwiecień...