    From: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inpost: brak drugiego awiza
    Date: Thu, 31 Jul 2014 10:56:19 +0200

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > To �aden dokument.
    Ale potwierdzenie odbioru to już chyba dokument a tam chyba tez jest
    informacja o datach awizacji.
    --
    Ano jest i według http://komercyjnie.com/inpost-pgp/ jest tam powtorne
    awizowanie nawet jak faktycznie nie było go.

    PS
    InPost już roznosi powtórne awiza. Przynajmniej u nas
    --
    A u mnie nie. Lada moment termin odbioru upłynie a powtórnego zawiadomienia
    brak. Nawet zauważyłem, że zmienił się druk awiza. Na poprzednim w ogóle nie