  • 1. Data: 2002-01-23 16:14:41
    Temat: Informacje o spółkach z o.o. i akcyjnych
    Od: "Gozdek" <g...@w...edu.pl>

    Czesc

    Szukam inforamcji o spółkach z o.o. i akcyjnych.
    * udzialy
    * wspolnicy
    * kapital itp

    Interesuja mnie tego typu informacje. (jakies www np.)

    pozdrawiam
    Gozdek

  • 2. Data: 2002-01-23 16:21:25
    Temat: Re: Informacje o spółkach z o.o. i akcyjnych
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "Gozdek" <g...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    >
    > Szukam inforamcji o spółkach z o.o. i akcyjnych.
    > * udzialy
    > * wspolnicy
    > * kapital itp

    Jeśli chodzi o regulacje to KSH:
    http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=1&
    id=78
    jeśli chodzi o konkrety to strony poszczególnych spółek lub Krajowy Rejestr
    Sądowy.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-01-23 16:26:49
    Od: "Gozdek" <g...@w...edu.pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

> [...]
    id=78
    > jeśli chodzi o konkrety to strony poszczególnych spółek lub Krajowy

    przepisy znam, interesują mnie komentaże, opinie,( tego typu artykuły)

  • 4. Data: 2002-01-24 12:58:17
    Od: Wojtek S <w...@h...com>

    Gozdek wrote:

> [...]
    > * wspolnicy
    > * kapital itp
    >
    > Interesuja mnie tego typu informacje. (jakies www np.)

    Jakie informacje muszą być jawne na temat spółek z o.o. ?
    Znaczy co spółka musi ujawnić?
    A jeśli jest własnością państwowej firmy?

    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408