  • 1. Data: 2002-01-23 12:49:40
    Temat: Podwójne opodatkowanie
    Od: g...@y...co.uk (Goto)

    Wycofałem jakiś czas temu pieniądze z kasy mieszkaniowej przed
    terminem (rozwiązanie umowy). 'Mój' urząd skarbowy uważa, że wszystkie
    pieniądze otrzymane z tej kasy są moim dochodem do opodatkowania.
    Jeżeli dobrze wiem, to byłoby to już drugie opodatkowanie moich
    dochodów.
    Generalnie mówi się, że nie można dwa razy opodatkowywać tych samych
    dochodów. Nie mogę jednak znaleźć takiego przepisu.

    Jeżeli ktoś zna ten przepis to proszę o jego wskazanie.