  • 1. Data: 2002-01-23 13:10:26
    Temat: Do "grupowych" notariuszy?
    Od: viking <1...@w...pl>

    Witam,
    Nie wiem co wybrac darowizne czy przepisanie mieszkania,
    ile to kosztuje? Wartosc mieszkania ok.36000PLN
    o sie bardziej opalci takze pozniej przy placeniu podatku w US.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-01-24 00:05:39
    Temat: Re: Do "grupowych" notariuszy?
    Od: "Shoovie" <S...@b...pl>

    Użytkownik "viking" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Nie wiem co wybrac darowizne czy przepisanie mieszkania,
    > ile to kosztuje? Wartosc mieszkania ok.36000PLN
    > o sie bardziej opalci takze pozniej przy placeniu podatku w US.

    Musze przyznac, ze jest to dobry temat. Sam nie dlugo bede musial to
    zalatwic.
    Nie wiem czy jest to jakas roznica, ale wartosc mojego mieszkania to
    ok.60.000PLN.
    Mam nadzieje, ze sie ktos tym zainteresuje i bedzie w stanie odpowiedziec na
    te pytania :)

    Pozdrawiam,
    Shoovie

  • 3. Data: 2002-01-25 11:11:38
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Shoovie" <S...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > ok.60.000PLN.
    > Mam nadzieje, ze sie ktos tym zainteresuje i bedzie w stanie odpowiedziec

    A co to jest "przepisanie" mieszkania?

    Darowizna mieszkania do 110 m*m na rzecz osoby bliskiej nie majacej tytulu
    prawnego do innego mieszkania dla zaspokojenia
    jej potrzeb mieszkaniowych jest wolna od podatku.

    Pozostaja oplaty notarialne.
    jesli mieszkanie chc miec sie JUZ jest to na ogol najtanszys posob,
    bo tansze jest jedynie otrzymanie w spadku, a nie zawsze ktos kto nam chce
    dac mieszkanie chce od razu umrzec.

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-01-27 00:09:26
    Od: "Maciej Kozak" <m...@h...pl>

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message news:a2reg3>

    > Darowizna mieszkania do 110 m*m na rzecz osoby bliskiej nie majacej tytulu
    > prawnego do innego mieszkania dla zaspokojenia
    > jej potrzeb mieszkaniowych jest wolna od podatku.

    mozesz podac zrodlo?
    grzebalem ostatnio w tym temacie, ale nie znalazlem czegos takiego
    (pewnie zle szukalem ;>).

    z gory dzieki

    m.