  • 21. Data: 2015-04-15 10:54:19
    Temat: Re: InPost a skrytka pocztowa Poczty Polskiej.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 10:29, Michał Jankowski pisze:

    > A jak ktoś nie ma adresu zamieszkania?

    To ustanawia się kuratora dla doręczeń.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-04-15 10:54:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 10:20, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Czyli to co na wstępie wątku pisze * ąćęłńóśźż* można między bajki włożyć?

    Można też uznać, że niedokładnie czytasz co pl-literek pisze.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-04-15 11:08:38
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    No tak, szczególnie osobie prawnej.
    Mnie sąd wezwał do wskazania adresu zamieszkania (jako tępy O'Bywatel
    podałem adres urzędu dzielnicy) prezydent miasta w terminie 7 dni, pod
    rygorem zwrotu pozwu.

    -----

  • 24. Data: 2015-04-15 11:10:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 11:08, pisze:
    > No tak, szczególnie osobie prawnej.

    Osobie prawnej wysyła się pod adres rejestrowy.

    > Mnie sąd wezwał do wskazania adresu zamieszkania (jako tępy O'Bywatel

    Słusznie.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-04-15 11:50:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Można też uznać, że niedokładnie czytasz co pl-literek pisze.

    To jest możliwe. Ale mnie zaciekawiła hipotetyczna sytuacja, w której
    delikwent do dosyłania korespondencji wskazuje skrytkę PP (wolno mu, czy
    nie?)*, a do której na dosyłanie przesyłek ani awiz uprawnień InPost -
    jak piszesz - nie ma, więc w domyśle tego nie robi.

    * Pytanie kluczowe, bo jeśli nie, to nie ma tematu. A jeśli tak?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2015-04-15 12:02:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 11:50, Big Jack pisze:
> [...]
    > nie?)*, a do której na dosyłanie przesyłek ani awiz uprawnień InPost -
    > jak piszesz - nie ma, więc w domyśle tego nie robi.

    Zauważ, że wątek podzielił się na dwa niezależne zagadnienia:

    - w trakcie procesu podanie skrytki pocztowej do doręczeń - czasem
    można, choć pamiętam też orzeczenia przeciwne

    - adres, pod który ma być wysłany pierwszy list w sprawie - tutaj
    możliwy jest tylko adres zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-04-15 16:05:43
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Czyli konkretnie pod który Twoim zdaniem?

    -----

  • 28. Data: 2015-04-15 17:28:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-15 o 16:05, pisze:
    > Czyli konkretnie pod który Twoim zdaniem?
    >

    > -----

    Ten widniejący w rejestrze.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2015-04-15 20:42:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-12 21:21, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:

    > listów nie, ale awiz tak.
    > W skrytce znajduje sie awizo, że list czeka w punkcie Inpostu.

    Czy zostawiają oryginały, czy kopie?

    Nie wiem czy to oddział Skoku Stefczyka (w którym jest również Inpost),
    czy kurier zrobili mi beznadziejnie głupi kawał. Wyciągnęłam ze skrzynki
    na listy dwa awiza Inpostu. Obydwa to kopie, ale datownik przystawiony i
    stempel pokazuje też, że odbiór przesyłki będzie możliwy do 18-go.
    Pojechałam do tego Skoku Stefczyka i okazało się, że ja już ten list
    odebrałam, ta pani pamięta nawet co odbierałam! Drugie awizo okazało się
    awizem (kopia) dla jakiegoś sąsiada z parteru wrzucone do mojej skrzynki.

    --
    animka

  • 30. Data: 2015-04-16 08:33:36
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    A w której rubryce?
    A może w aktach rejestrowych, które trzeba zamówić w czytelni?
    I czy wpis adresu w rejestrze jest deklaratywny, czy konstytutywny?
    I od jakiej daty?
    A dla spółki jawnej?

    -----