  • 1. Data: 2015-04-10 11:50:15
    Temat: InPost a skrytka pocztowa Poczty Polskiej.
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Ponoć ciekawa opcja:
    Podawać do doręczeń (sądy/prokuratura) adres skrytki pocztowej Poczty
    Polskiej.
    InPost wówczas nie zostawia świstka nie_wiadomo_gdzie_i_co
    nam_Pan_zrobisz_za_brak_drugiego_awiza, lecz musi doręczać swoje awizo (czy
    przesyłkę? bo tu nie wiem) do skrytki pocztowej PP, co jest starannie
    odnotowywane w dzienniku pocztowym (czyli jest papier jakby co) z uwagi na
    rozliczenia finansowe (!) pomiędzy InPostem, a Pocztą Polską.
    Wiecie coś bliższego?
    Minus tego rozwiązania to jednak dmuchać na pocztę za każdym razem zamiast
    odebrać w biurze/w domu.

  • 2. Data: 2015-04-10 12:21:51
    Temat: Re: InPost a skrytka pocztowa Poczty Polskiej.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 11:50, pisze:
> [...]
    > Wiecie coś bliższego?
    > Minus tego rozwiązania to jednak dmuchać na pocztę za każdym razem zamiast

    Inpost nie jest uprawniony do doręczenia listów lub awiz do skrytek
    Poczty Polskiej.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-04-10 18:06:18
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Jak nie jest, skoro dziś rozmawiałem z człowiekiem, co tak pracuje (biegły).

    -----

  • 4. Data: 2015-04-10 19:06:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 18:06, pisze:
    > Jak nie jest, skoro dziś rozmawiałem z człowiekiem, co tak pracuje (biegły).
    >

    > -----

    Biegły? Doręcza listy? Nie znam.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-04-10 19:13:01
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Biegły otrzymuje masę korespondencji wysyłanej przez sądy i prokuratury
    InPostem.

    -----

  • 6. Data: 2015-04-12 21:21:31
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Fri, 10 Apr 2015 12:21:51 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Inpost nie jest uprawniony do doręczenia listów lub awiz do skrytek
    > Poczty Polskiej.

    listów nie, ale awiz tak.
    W skrytce znajduje sie awizo, że list czeka w punkcie Inpostu.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/

  • 7. Data: 2015-04-12 21:25:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-12 o 21:21, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:

    > listów nie, ale awiz tak.
    > W skrytce znajduje sie awizo, że list czeka w punkcie Inpostu.

    A jak to awizo tam się dostaje?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-04-13 08:18:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Inpost nie jest uprawniony do doręczenia listów lub awiz do skrytek
    > Poczty Polskiej.

    Ok, ale co to zainteresowanego obchodzi, że sądy wybrały sobie ułomny
    system doręczeń korespondencji?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2015-04-13 08:57:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 21:25:36 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > A jak to awizo tam się dostaje?
    Znaczy że jak nadam Inpostem przesyłkę na adres skrzynki pocztowej to przesyłka tam
    nie dotrze?

  • 10. Data: 2015-04-13 08:58:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 08:57:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Znaczy że jak nadam Inpostem przesyłkę na adres skrzynki pocztowej

    skrytki miało byc