  • 31. Data: 2015-04-16 08:45:08
    Temat: Re: InPost a skrytka pocztowa Poczty Polskiej.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-16 o 08:33, pisze:
    > A w której rubryce?
    > A może w aktach rejestrowych, które trzeba zamówić w czytelni?
    > I czy wpis adresu w rejestrze jest deklaratywny, czy konstytutywny?
    > I od jakiej daty?

    Podaj KRS, to ci powiem.

    > A dla spółki jawnej?

    Tak samo.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2015-04-16 09:41:37
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    KRS-W3
    Rubryka A-2-2
    Rubryka C-3

    KRS-Z3
    Rubryka B-2-2
    Rubryka C-3

    -----

  • 33. Data: 2015-04-16 10:19:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-16 o 09:41, pisze:
    > KRS-W3
    > Rubryka A-2-2
    > Rubryka C-3
    >
    > KRS-Z3
    > Rubryka B-2-2
    > Rubryka C-3
    >

    > -----

    Podaj nr KRS.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2015-04-24 23:40:46
    Temat: InPost: Dostęp do skrzynek Poczty - korzystny dla obywateli
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Umiecie przetłumaczyć z polskawego na nasze?
    www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/inpost-do
    step-do-skrzynek-poczty---korzystny,89,0,1774169.htm
    Bo ja nadal nie rozumiem.

    -----

  • 35. Data: 2015-04-26 00:54:24
    Temat: Re: InPost: Dost?p do skrzynek Poczty - korzystny dla obywateli
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-24 23:40, ????? pisze:
> [...]
    > www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/inpost-do
    step-do-skrzynek-poczty---korzystny,89,0,1774169.htm

    Jednak aviza-na dodatek juz nieaktualne wrzucaja do skrzynek, bo nie
    chce im się dotrzeć pod drzwi danego mieszkania. Powinni zlikwidować ten
    InPost.

    --
    animka

  • 36. Data: 2015-04-26 09:35:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    Oddawcze skrzynki.

  • 37. Data: 2015-04-29 17:28:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Apr 2015, animka wrote:

    > Jednak aviza-na dodatek juz nieaktualne wrzucaja do skrzynek, bo nie chce im
    > się dotrzeć pod drzwi danego mieszkania. Powinni zlikwidować ten InPost.

    Że tak spytam, różnica między skrytką pocztową a *skrzynką*, z podziałem
    tych drugich na służące do wysyłki i "abonenckie" da się zauważyć czy nie?
    (żebym nie musiał dodawać, że "skrzynek poczty" służących do doręczeń to
    już od dość dawna nie ma, i ich zapewnienie jest obowiązkiem właściciela
    lokalu lub budynku, a nie poczty, tudzież mają być dostępne z definicji
    dla wszystkich operatorów!)

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2015-04-29 23:37:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > już od dość dawna nie ma, i ich zapewnienie jest obowiązkiem właściciela
    > lokalu lub budynku, a nie poczty, tudzież mają być dostępne z definicji

    Miałam na myśli skrzynkę na listy na klatce schodowej :-)

    --
    animka

  • 39. Data: 2015-04-30 07:21:51
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Jesteś niezawodna, a już się bałem, że jest druga taka ;-))

    -----

  • 40. Data: 2015-04-30 13:16:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-04-30 07:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jesteś niezawodna, a już się bałem, że jest druga taka ;-))
    >

    > -----

    Dlaczego podpisałeś się jako animka?

    --
    animka