  • 1. Data: 2015-04-10 09:11:28
    Temat: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
    Od: Kris <k...@g...com>

    Miałem wykupione ubezpieczenie sprzętu rtv:
    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/szcze
    golne-warunki-ubezpieczenia-sprzetu-elektronicznego-
    dla-klientow-bre-banku.pdf
    Zgłosiłem szkodę- uszkodzenie tabletu- spadł, pękł wyświetlacz, tablet przestał
    "widzieć" kartę pamięci, zrywa połączenia wifi.
    Tablet kupiony kilka miesięcy temu jest na gwarancji.
    Opisałem uszkodzenia, zrobiłem fotki wypełniłem formularze wymagane przez
    ubezpieczyciela.
    Kilka dni temu dostałem informacje że mam dostarczyć kosztorys naprawy.
    W pobliżu nie ma autoryzowanego przez producenta serwisu a grzebanie przez
    nieautoryzowany spowodowałoby utratę gwarancji.
    Czy ubezpieczyciel może domagać się abym to ja zlecił wycenę czy powinno to być
    zrobione przez ubezpieczyciela?
    Czy mam prawo odmówić i nie zgodzić się na wycenę przez nieautoryzowany serwis i
    utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie obniżenie wartości sprzętu
    przecież.

  • 2. Data: 2015-04-10 15:23:11
    Temat: Re: Ubezpieczenie sprzetu rtv, wycena naprawy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
> [...]
    utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie obniżenie wartości sprzętu

    a czy ubezpieczyciel wymaga aby kosztorys byl sporządzony przez
    nieautoryzowany serwis?

    Bo raczej spodziewa się, ze przez autoryzowany.

  • 3. Data: 2015-04-10 16:36:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    Napisali mi że może być nie autoryzowany.

  • 4. Data: 2015-04-10 18:03:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Napisali mi że może być nie autoryzowany.

    Przeczytaj umowę. Jeżeli masz zapis, że masz dostarczyć wycenę to musisz zrobić.
    Jeżeli nie to niech spadają na drzewo.

  • 5. Data: 2015-04-10 18:05:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-04-15 o 09:11, Kris pisze:
> [...]
    > prawo odmówić i nie zgodzić się na wycenę przez nieautoryzowany
    > serwis i utratę gwarancji? Brak ważnej gwarancji to w pewnym sensie

    No ale na jakiej podstawie ubezpieczyciel ma Ci wypłacić odszkodowanie w
    takiej, a nie innej wysokości?

  • 6. Data: 2015-04-10 18:40:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    Niech ubezpieczyciel zlecił ekspertyzę i ew naprawę ale w autoryzowanym serwisie.
    Dlaczego ja mam się tym zajmować?

  • 7. Data: 2015-04-10 19:58:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > No ale na jakiej podstawie ubezpieczyciel ma Ci wypłacić odszkodowanie w
    > takiej, a nie innej wysokości?

    rachunku za naprawe?

  • 8. Data: 2015-04-12 09:29:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-04-15 o 18:40, Kris pisze:
    > Niech ubezpieczyciel zlecił ekspertyzę i ew naprawę ale w
    > autoryzowanym serwisie. Dlaczego ja mam się tym zajmować?

    A co masz w polisie? Ale to byłoby bez sensu. Oddaj urządzenie do
    naprawy i dostarcz ubezpieczycielowi fakturę.

  • 9. Data: 2015-04-12 21:03:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    Dałem linka do owu.