  • 1. Data: 2004-04-23 07:56:41
    Temat: Ile bank ma czasu na zaksięgowanie operacji?
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    Ile bank ma czasu na zaksięgowanie operacji?
    28.lutego wypłacałem kase w bankomacie, a dopiero teraz operacja została
    zaksięgowana i obciążono mój rachunek.
    Czy to nie małe przegięcie?? Zapomniałem o tym już, i spowodowało to
    przekroczenie debetu. czy bank ma jakiś limit czasu na księgowanie takich
    transakcji?

  • 2. Data: 2004-04-23 13:44:04
    Temat: Re: Ile bank ma czasu na zaksięgowanie operacji?
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "poool" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy to nie małe przegięcie?? Zapomniałem o tym już, i spowodowało to
    > przekroczenie debetu. czy bank ma jakiś limit czasu na księgowanie takich

    nie wiem bo zadawalają mnie późne obciążania przez bank rachunku. Niestety
    nie zawsze,a mianowicie 10 marca zrobiłem przelew i pieniążki potracono z
    rachunku (60.000zł.) a na rachunek odbiorcy wpłynęły 15 marca. 14 marca
    byłem w banku, miła pani tłumaczyła, że 10 marca była chwilowa przerwa
    dopływu prądu i dlatego przelew pójdzie o południu około godz. 16 i
    nastepnego dnia rano pieniążki bedą u odbiorcy, tak sie ostatecznie stało.
    Tak oto przez kilka dni bank obracał sobie moimi pieniążkami beż żadnych
    konsekwencji, bo ani ja , ani odbiorca nie wnosiliśmy o zwrot odsetek bądź
    zapłaty z innego tytułu.

    wowka

  • 3. Data: 2004-04-24 15:26:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, poool wrote:

    >+ Ile bank ma czasu na zaksięgowanie operacji?

    ...a nie aż do przedawnienia ? :]

    pozdrowienia, Gotfryd