  • 1. Data: 2004-04-23 07:13:57
    Temat: Prawo jazdy
    Od: Sebastian <m...@s...onet.pl>

    Czesc, jest taka sprawa, dziewczyna robi kurs prawa jazdy, zaczela w
    marcu, przejezdzila 20h i dokupila kolejne 5h, teraz instruktor mowi ze
    musi wziasc dodatkowe godziny bo on nie podbije jej zaswiadczenia.

    I teraz pytanie czy instruktorzy moga tak postepowac? Jest o tym jakis
    przepis?

    Instruktor tlumaczy to tym, że gdy taki kursant na egzaminie spowoduje
    wypadek, lub rok od wydania prawka spowoduje wypadek, to pociaga sie do
    odpowiedzialnosci instruktora. Ja nic o czyms takim nie slyszalem dlatego
    pisze posta na grupe, co mozna w takim wypadku zrobic.

    I gdzie szukac informacji na ten temat..

    P.S. grupe prawo-jazdy nikt nie czyta, ale tam tez wysle watek..

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-04-23 08:03:00
    Temat: Re: Prawo jazdy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Sebastian <m...@s...onet.pl> napisał:

    >musi wziasc dodatkowe godziny bo on nie podbije jej zaswiadczenia.
    IMHO próbuje naciągnąć. Przepisy weszły od 1 kwietnia, więc dotyczą
    tych, którzy zaczynają kurs od tego dnia. Ona już wcześniej rozpoczęła
    umówiła się co do ceny i zasad.

    >Instruktor tlumaczy to tym, że gdy taki kursant na egzaminie spowoduje
    >wypadek, lub rok od wydania prawka spowoduje wypadek, to pociaga sie do
    >odpowiedzialnosci instruktora.
    Bajki odpowiada ! Na egzaminie jeździ z egzaminatorem, a jeżeli
    otrzyma PJ to sama za siebie odpowiada, jak każdy obywatel.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2004-04-24 10:12:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian" <m...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    Z tą odpowiedzialnością, to głupoty gada. Natomiast nie wiem, czy te
    dodatkowe godziny nie są związane ze zmianą przepisów. Dotąd było chyba 20
    godzin wymagane, a teraz chyba 30 godzin. Może o to chodzi, tylko
    dziewucha coś pomyliła?