    From: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile bank ma czasu na zaksięgowanie operacji?
    Date: Fri, 23 Apr 2004 15:44:04 +0200

    Użytkownik "poool" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c6ai7u$nv5$1@news.atman.pl...

    > Ile bank ma czasu na zaksięgowanie operacji?
    > 28.lutego wypłacałem kase w bankomacie, a dopiero teraz operacja została
    > zaksięgowana i obciążono mój rachunek.
    > Czy to nie małe przegięcie?? Zapomniałem o tym już, i spowodowało to
    > przekroczenie debetu. czy bank ma jakiś limit czasu na księgowanie takich
    > transakcji?

    nie wiem bo zadawalają mnie późne obciążania przez bank rachunku. Niestety
    nie zawsze,a mianowicie 10 marca zrobiłem przelew i pieniążki potracono z
    rachunku (60.000zł.) a na rachunek odbiorcy wpłynęły 15 marca. 14 marca
    byłem w banku, miła pani tłumaczyła, że 10 marca była chwilowa przerwa
    dopływu prądu i dlatego przelew pójdzie o południu około godz. 16 i
    nastepnego dnia rano pieniążki bedą u odbiorcy, tak sie ostatecznie stało.
    Tak oto przez kilka dni bank obracał sobie moimi pieniążkami beż żadnych
    konsekwencji, bo ani ja , ani odbiorca nie wnosiliśmy o zwrot odsetek bądź
    zapłaty z innego tytułu.

    wowka