  • 11. Data: 2009-10-16 10:14:30
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:hb9gsk$936$1@news.onet.pl...

    > Na podstawie którego przepisu powinna być zatem skazana ta osoba?

    najlepiej wszystkich ktore zlamala, lacznie jak w stanach

  • 12. Data: 2009-10-16 10:15:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Że niby na wolnym rynku jest zakaz badania mięsa?

    czemu odwracasz kota ogonem?

  • 13. Data: 2009-10-16 10:18:43
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 16 Paź, 12:14, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    wiadomościnews:hb9gsk$936$1@news.onet.pl...

    > najlepiej wszystkich ktore zlamala, lacznie jak w stanach

    ustawa o ochronie zwierząt
    Rozdział 3
    Zwierzęta gospodarskie
    Art. 13.
    1. Wprowadzenie dotychczas niestosowanej na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej
    technologii chowu zwierząt wymaga uzyskania zezwolenia marszałka
    województwa
    stwierdzającego, że technologia spełnia wymogi określone ustawą.

    I wszystkich punktów tam zawartych bo takigo zezwolenia zapewne nie
    otrzymał

  • 14. Data: 2009-10-16 10:19:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:hb9eaq$1b7$1@news.onet.pl...

    > czemu odwracasz kota ogonem?

    Pytam się, w jaki sposób uwolnienie rynku mięsa spowodowałoby to, że
    ludzie nie mogli by kupować mięsa po badaniach.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-10-16 10:19:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 16. Data: 2009-10-16 10:20:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Stachna pisze:
> [...]
    > stwierdzającego, że technologia spełnia wymogi określone ustawą.
    >
    > I wszystkich punktów tam zawartych bo takigo zezwolenia zapewne nie

    A o ukaranie z jakiego artykułu wnosił prokurator?

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-10-16 10:27:01
    Od: Stachna <s...@g...com>

    On 16 Paź, 12:20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    wiadomościnews:hb9gsk$936$1@news.onet.pl...

    >    A o ukaranie z jakiego artykułu wnosił prokurator?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Niestety to jest moja opinia - a nie wiem o co prokurator oskarżał (z
    tego co informują o niehumanitarne uśmiercanie i traktowanie zapewne)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-10-16 10:34:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Stachna pisze:

    > Niestety to jest moja opinia - a nie wiem o co prokurator oskarżał (z
    > tego co informują o niehumanitarne uśmiercanie i traktowanie zapewne)

    No to nie wiem o co tyle hałasu - widocznie nie udowodniono
    niehumanitarnego traktowania (zresztą co to za absurd - zwierząt nie
    traktuje się humanitarnie, czyli tak jak ludzi. Chyba że chcemy karać
    schroniska dla zwierząt za więzienie psów bez wyroku).

    A pokątna działalność gospodarcza to już inna sprawa.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-10-16 10:55:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    GK pisze:
    > Co mnie obchodzą azjaci? Żyję w Polsce, w Europie i tu nie ma tradycji
    > jedzenia psów i kotów.

    A co mnie obchodzi twoja tradycja? Ja lubię schabowe z burka, tak jak ty
    lubisz schabowe z gutka.

    > Poza tym są ustawy o ochronie zwierząt. Pies czy
    > kot nie jest zwierzęciem rzeźnym ani hodowanym na mięso czy smalec.

    Albowiem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2009-10-16 10:55:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:34:17 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No to nie wiem o co tyle hałasu - widocznie nie udowodniono
    > niehumanitarnego traktowania (zresztą co to za absurd - zwierząt nie
    > traktuje się humanitarnie, czyli tak jak ludzi.

    Humanitaryzm IMHO to nie tylko "jak człowieka". To po prostu ogólny zbiór
    zasad cywilizowanego człowieka (OK, żyjącego w kulturze indoeuropejskiej
    czy jak to zwać).
    Zakłada to także nie niszczenie cudzych przedmiotów, nie śmiecenie, nie
    zanieczyszczanie środowiska, nie zabijanie zwierząt bez potrzeby, etc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd