  • 91. Data: 2009-10-20 10:26:41
    Temat: Re: "Humanitarne" wg sądu zabijanie psów
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 11:52:39 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ale dlaczego WASZE normy wtrącają się do MOJEJ kuchni? Przecie nie jem
    > WASZEGO psa, tylko swojego.

    Bo normy wynikają (także) z przyjętej aksjologii. Nawet Chińczycy muszą
    się u nas w tym zakresie dostosować.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 92. Data: 2009-10-20 11:17:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Olgierd pisze:
    > Bo normy wynikają (także) z przyjętej aksjologii. Nawet Chińczycy muszą
    > się u nas w tym zakresie dostosować.

    Albowiem? Przecie nie jem Twojego psa. Dlaczego mam się dostosowywać do
    gustów żywieniowych Twoich? Bo TY uważasz, że świnia jest smaczna, a
    pies nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 93. Data: 2009-10-20 11:40:05
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 13:17:44 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Albowiem? Przecie nie jem Twojego psa. Dlaczego mam się dostosowywać do
    > gustów żywieniowych Twoich? Bo TY uważasz, że świnia jest smaczna, a
    > pies nie?

    Bo jest nas większość. A ty mieszkając z nami musisz się podporządkować
    albo wyjechać.

    Henry

  • 94. Data: 2009-10-20 11:48:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Albowiem? Przecie nie jem Twojego psa. Dlaczego mam się dostosowywać do
    > gustów żywieniowych Twoich? Bo TY uważasz, że świnia jest smaczna, a
    > pies nie?

    Mi świnia też mało smakuje, w ogóle robię się powoli bezmięsny.
    Ale aksjologia to nie jest coś takiego, że to mój pies czy czyjś inny. To
    tak jak z pedofilią -- też nie chodzi o to, czy dziecko moje, Twoje czy
    czyjeś inne. Są po prostu pewne społeczne zasady.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 95. Data: 2009-10-20 12:59:14
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 20 Paź, 13:40, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Bo jest nas większość. A ty mieszkając z nami musisz się podporządkować
    > albo wyjechać.

    Czyli pedzie powinni opuscic Polske, a nie jakies tam parady rownosci
    organizowac?

  • 96. Data: 2009-10-20 13:21:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 05:59:14 -0700, KRZYZAK napisał(a):

    > Czyli pedzie powinni opuscic Polske, a nie jakies tam parady rownosci
    > organizowac?

    No ba. Przecież mówią im i tłumaczą ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 97. Data: 2009-10-20 14:19:02
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Olgierd" napisał:
    > Ale aksjologia to nie jest coś takiego, że to mój pies czy czyjś inny. To
    > tak jak z pedofilią -- też nie chodzi o to, czy dziecko moje, Twoje czy
    > czyjeś inne. Są po prostu pewne społeczne zasady.

    no właśnie społeczne zasady są takie że na bul gardła smalec z psa,
    na łamanie w kościach z kota:O)

    a co do tych psuf to widzisz jakoś parę lat temu jak chińczycy sprowadzili
    sie do warszawy i restauracje pozakładali to jakoś nikomu nie przeszkadzało
    że z okolicy kilkudziesięciu kilometrów wyginęły nagle wszystkie psy, koty i
    gołębie, warszawiakom smakowało i jakoś zadnego chinola do paki nie
    posłali!!!

  • 98. Data: 2009-10-20 14:19:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 16:19:02 +0200, Papa Smerf napisał(a):

    > no właśnie społeczne zasady są takie że na bul gardła smalec z psa, na
    > łamanie w kościach z kota

    A na samotność jakiś malec z dworca?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 99. Data: 2009-10-20 16:05:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1nrcfb38ptxrj.z1fqo83cmbpv$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Bo jest nas większość.
    Społeczny dowód słuszności to zwykle antydowód.
    Większość wybrała niegdyś nadętego, tępego robola na prezydenta, większość
    zrobiła potem to samo z kartoflem, większość dała władzę parlamentarną
    najpierw czubom i oszołomom, zaraz potem kanaliom i aferałom.
    A nieco ponad 70 lat temu jednym kraju większość legalnie wybrała pewnego
    malarza na kanclerza...
    Wszystko legalnie i zgodnie z prawem
    Bo w społeczeństwie (każdym chyba) rozkład jest taki, że większość to
    głupcy.
    Jeszcze inni mądrzy inaczej uważają, że skoro oni mają embrion za człowieka,
    a jego usunięcie jest zabójstwem (za czym winno być zakazane i
    penalizowane), to i inni muszą ich chory pogląd podzielać i się mu
    podporządkować.
    A przecież tamci nie usuwają embrionów ICH, tylko SWOJE.

    Nie tędy droga.

    --
    Jotte

  • 100. Data: 2009-10-20 18:39:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Bo normy wynikają (także) z przyjętej aksjologii. Nawet Chińczycy muszą
    > się u nas w tym zakresie dostosować.

    Przepraszam bardzo, czy to w takim razie oznacza, że MUSZĘ jadać świnie? ;)