  • 102. Data: 2009-07-06 22:19:34
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisali:

    > Wg mnie nie jest do konca na temat. Nie wiem co SN mial na mysli piszac
    > sprzedaz zamknieta. Po drugie nalezy zwrocic uwage na date uchwaly. W
    > 1985 roku panowal troche inny ustroj i inne zasady sprzedazy :D

    Warto tez zwrocic uwage z ktorego roku jest Art.135KW

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 100. Data: 2009-07-06 22:19:34
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisali:
    > Przypominam, ze sprzedawca nie ma prawa legitymowac klientow aby
    > sprawdzic ich wiek, chyba ze ustawa stanowi inaczej.

    No i nie bedzie. Jesli sie pomylil co do wieku, to jego ryzyko.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 103. Data: 2009-07-06 22:19:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Czy w takim razie zgodzisz się z tezą, że można swobodnie wystawić w
    > sklepie parówki od 18 roku życia do sprzedaży po okazaniu dokumentu
    > tożsamości i poświadczonej kopii aktu urodzenia?

    A mozna dac oferte pracy pt "zatrudnie kelnerke"?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 104. Data: 2009-07-06 22:19:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Rafal M <r...@g...com> napisali:
    > okazji informuje ze jedna osoba moze kupic np max 5 szt towaru.
    > Tutaj, jak wezmiesz sobie z polki 10 szt towaru, sklep rowniez nie ma
    > prawa odmowic sprzedazy.

    Oczywiscie, ze ma. Chce, zeby towaru starczylo dla wszystkich klientow i
    jest to uzasadniona przyczyna.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 105. Data: 2009-07-06 22:19:36
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisali:
    > Tak ci się wydaje?
    > To spróbuj jawnie skierować swoja ofertę do klientów rasy białej wyznania
    > niemojżeszowego.

    A jaki problem?
    Mam sie obawiac napasci czarnych gangsta z Mosadu?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 106. Data: 2009-07-06 22:27:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a527878@news.home.net.pl KRZYZAK <k...@k...com>
    pisze:

    > A jaki problem?
    Prawny i społeczny.
    Spróbuj, to się przekonasz

    --
    Jotte

  • 107. Data: 2009-07-06 22:29:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4a527877$1@news.home.net.pl KRZYZAK
    <k...@k...com> pisze:

    > A mozna dac oferte pracy pt "zatrudnie kelnerke"?
    A jak sądzisz wg swojej wiedzy prawnej?

    --
    Jotte

  • 108. Data: 2009-07-07 04:31:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > A ktos zmusza?

    Domagasz się, żeby kupujący musiał się wylegitymować dokumentem
    potwierdzającym wiek.

  • 109. Data: 2009-07-07 06:29:19
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisal

    > Oczywiscie, ze ma. Chce, zeby towaru starczylo dla wszystkich klientow

    Co to sa "wszyscy klienci"?

    > jest to uzasadniona przyczyna.

    W PRLu na pewno ;-)

  • 110. Data: 2009-07-07 06:29:52
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał

    > A mozna dac oferte pracy pt "zatrudnie kelnerke"?

    Można, ale nie wolno :)