  • 21. Data: 2005-01-23 14:41:40
    Temat: Re: Grozby i obrazanie przez GaduGadu?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:csvtog$cq1$1@news.dialog.net.pl...

    > Zainstalowalem PowerGG, namierzylem jego IP, a
    > nastepnie na GG podalem mu jego IP i powiedzialem, ze jeszcze raz
    > sprobuje,
    > a skieruje sprawe do prokuratury.

    Heh, nie umniejszając Twoim staraniom - po prostu trafiłeś na gówniarza,
    który się wystraszył. Z czasów gdy miałam Power GG pamiętam, ze paru moich
    znajomych miało IP swiadczące ze piszą z drugiego końca Polski, mimo ze
    mieszkaliśmy wszyscy w tym samym mieście -tak więc nie przywiazywalabym wagi
    do wskazań Power GG. O opcji, ze koleś pisze z kafejki w ogole nie wspomnę

    HaNkA

  • 22. Data: 2005-01-23 15:14:18
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Olac czy zglosic?
    > Jest sens zglaszac?
    > A jesi tak to gdzie i jak?
    > Pozdrawiam

    było już kiedyś na grupie. Dziewczyna donisła na kolegę że jej groził,
    policji pokazała wydruk z Worda. Sprawa trafiła do sądu i gościa skazali
    zaocznie (tzn. nie powiadomili o sprawie) dali mu grzywnę. Przysłali mu
    tylko wyrok i gdyby się nie odwołał w ciągu 7 dni wyrok by się
    uprawomocnił.

    JackyX

  • 23. Data: 2005-01-23 15:24:20
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" napisał w wiadomości

> [...]
    wagi
    > do wskazań Power GG. O opcji, ze koleś pisze z kafejki w ogole nie wspomnę

    Prawde mowiac w ogole uwazam, ze wszystkie takie wybryki jak straszenie itd
    to robota gowniarzy ktorzy sie nudza.
    Dorosly czlowiek tak sie nie bawi :)

  • 24. Data: 2005-01-23 15:47:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zaocznie (tzn. nie powiadomili o sprawie) dali mu grzywnę. Przysłali mu
    > tylko wyrok i gdyby się nie odwołał w ciągu 7 dni wyrok by się

    zartujesz?

    P.

  • 25. Data: 2005-01-23 21:44:02
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaocznie (tzn. nie powiadomili o sprawie) dali mu grzywnę. Przysłali mu
    > tylko wyrok i gdyby się nie odwołał w ciągu 7 dni wyrok by się

    To ja znam podobna sytuacje, kolega podal nr telefonu kolezanki na jakims
    forum gdzie byla kupa zboczencow, panna doniosla na kolege i dalej bylo
    podobnie jak Ty napisales, tylko, ze sie nie odwolal...

    Ajron.

  • 26. Data: 2005-01-26 11:17:48
    Od: odi <o...@o...pl>

    On Sun, 23 Jan 2005 12:35:04 +0100, Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
    wrote:

    > Przyjac, przyjmie. Ale szkoda marnowac ich czasu takim czyms.

    I tak za dużo go marnują zajmująć się sprawami, które i tak się nie kończą
    z braku dowodów, lub niepotrzebnie ciągają niewinnych obywateli za błache
    nie dokońca prawdziwe przewinienia podczas gdy dilerzy narkotyków kupują
    sobie nowe BMW i uśmiech na twarzy im nie schodzi. Ostatnio nie grzeszący
    inteligencją policjant mojemu nieletniemu znajomemu, który trzymał w ręku
    piwo kolegi, który aktualnie zawiązywał buta wypisał 100zł mandatu i w
    swoim protokole napisał, że nieletni powiedział, że nabył alkohol w
    określonym miejscu oraz dodał, że przyznał że nabywał w tym miejscu alkohol
    wielokrotnie. Oczywiście notatka tego kretyna była zmyślona i chłopak
    nie potrzebnie musiał się zwalniać z lekcji, rodzice z pracy żeby iść
    do tych idiotów na komisariat i się niepotrzebnie tłumaczyć tylko po to
    by otrzymać pismo, że sprawa została umożona. Policjanci próbują sobie
    nabijać punkty na takich naiwnych ludziach, a przestępcy, o działalności
    których wszyscy w tym małym mieście wiedzą kupują coraz nowsze, coraz
    droższe samochody i czują się bezkarni. Jak to można wytłumaczyć?

    --
    odi

  • 27. Data: 2005-01-26 14:01:01
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "odi" napisał w wiadomości news:opsk7izyap62g8y6@odi...

    > Jak to można wytłumaczyć?

    Tym, ze w policji jest tak samo jak gdzie indziej. Jeden na stu jest dobrym
    pracownikiem, a reszta tylko patrzy, jak by tu wypoczac w pracy. Mogl bym tu
    opisac o wiele ciekawsza historie. Tez prawdziwa. I znana z autopsji, bo mi
    osobiscie sie wydazyla. Ale co to zmieni?