  • 11. Data: 2005-01-23 10:09:44
    Temat: Re: Grozby i obrazanie przez GaduGadu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:l2q6v01id257t8u1gkvsj7pi4j56sm15km@4ax.com...

    > a to już problem tego na którego stoi przyłącze

    Niestety nie do końca.

  • 12. Data: 2005-01-23 10:13:57
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    > Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Właściciel noża kuchennego oskarżony o morderstwo??

    i każdy facet o gwałt!
    --
    Urko
    GG 1521634

  • 13. Data: 2005-01-23 10:20:00
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Mithos" napisał w wiadomości news:csvou2$e2j$1@news.onet.pl...

    > Jak zamierzasz udowodnic, ze w danym momencie, TA osoba siedziala przed
    > ekranem komputera? Rownie dobrze, mogla sie w tym czasie odbywac w
    > mieszkaniu domowa impreza, na ktorej bylo 20 osob.
    > I to nie TA osoba ma udowodnic, ze jej przed komputerem nie bylo, tylko
    > oskarzyciel, ze byla. Powodzenia.

    Nie sadze, zeby byl problem z udowodnieniem, ze imprezy akurat NIE bylo :)
    Kiedys syn mial podobny problem. Jakis gostek przyczepil sie do niego na GG.
    Grozil mu pobiciem, pozniej zabiciem, a na koniec zabiciem calej rodziny.
    Trwalo to ze trzy dni. Zainstalowalem PowerGG, namierzylem jego IP, a
    nastepnie na GG podalem mu jego IP i powiedzialem, ze jeszcze raz sprobuje,
    a skieruje sprawe do prokuratury. Wiecej sie nie odezwal.

  • 14. Data: 2005-01-23 10:40:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Odciski palców też nie identyfikują osoby dopóki nie zostaną zdjęte tej
    > osobie i porównane pobranymi z np. miejsca zdarzenia.
    > Chodzi o to że nie ma problemu ze sprawdzeniem kto z tego numeru GG
    > korzystał w danych czasookresach.
    >
    > BTW: stosując nomenklaturę Madyy - nie pluj na podłogę :P, cytuj
    > poprawnie, ustaw charset .....

    sayn mowi ja korzystalem miedzy 13 a 15 tego i tego dnia z komputrea
    matka mowi to samo z tym ze twoerdzi ze to ona
    to samo ojciec.

    kto zostanie ukarany? :-)

    P.

  • 15. Data: 2005-01-23 11:13:36
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Jacek23* wrote in <news:csuvli$b30$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Witam
    > Olac czy zglosic?
    > Jest sens zglaszac?
    > A jesi tak to gdzie i jak?
    > Pozdrawiam

    ustaw "ignoruj osobe", "widoczny tylko dla znajomych"
    i dupy nie zawracaj.

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.

  • 16. Data: 2005-01-23 11:33:21
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Ajgor wrote:

    > Nie sadze, zeby byl problem z udowodnieniem, ze imprezy akurat NIE
    > bylo :)

    To juz nie jest takie jednoznaczne. Zaklad, ze sie da udowodnic ? Mozemy sie
    natomiast spierac, czy komus by sie chcialo w cos takiego bawic. Mnie
    osobiscie, za darmo, akurat nie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2005-01-23 11:34:11
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    futszaK wrote:

    > a to już problem tego na którego stoi przyłącze

    Nieprawda.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2005-01-23 11:35:04
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Jacek23 wrote:
    > A czy policja to przyjmie?

    Przyjac, przyjmie. Ale szkoda marnowac ich czasu takim czyms.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2005-01-23 12:42:47
    Od: "Ajgor" <ajgor@no_spam.wp.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > To juz nie jest takie jednoznaczne. Zaklad, ze sie da udowodnic ? Mozemy
    sie
    > natomiast spierac, czy komus by sie chcialo w cos takiego bawic. Mnie
    > osobiscie, za darmo, akurat nie.

    Nie no.. Udowodnic oczywiscie da sie wszystko. Zwlaszcza w polskich sadach.
    :)

  • 20. Data: 2005-01-23 14:40:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Heh, nie umniejszając Twoim staraniom - po prostu trafiłeś na gówniarza,
    > który się wystraszył. Z czasów gdy miałam Power GG pamiętam, ze paru
    moich
    > znajomych miało IP swiadczące ze piszą z drugiego końca Polski, mimo ze
    > mieszkaliśmy wszyscy w tym samym mieście -tak więc nie przywiazywalabym
    wagi
    > do wskazań Power GG. O opcji, ze koleś pisze z kafejki w ogole nie
    wspomnę

    kadu wyswietla IP.

    P.