  • 1. Data: 2005-01-22 19:29:02
    Temat: wypowiedzenie adwokatowi pełnomocnictwa
    Od: "Agnes" <d...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2005-01-22 20:05:46
    Temat: Re: wypowiedzenie adwokatowi pełnomocnictwa
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    A było to dnia Sat, 22 Jan 2005 20:29:02 +0100, kiedy na pl.soc.prawo osoba
    określana zwykle jako Agnes popełniła co następuje:

    Przecież 20 01 2005 Johnson w poście Re: WYPOWIEDZENIE PEŁNOMOCNICTWA już
    powiedział, cytuję "Tak"; mnie to wystarczy a Tobie ?

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)

  • 3. Data: 2005-01-22 22:26:44
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    pani rezygnuje z uslug adwokata - wypowiada i skutkuje z chwila wypowiedzenia,
    inaczej jesli wypowiada adwokat - musi dzialac jeszcze przez jakis okres czasu
    /zdaje sie ze 14 dni.. ale nie jest to pewnik/.

    pozdr.

  • 4. Data: 2005-01-22 22:46:17
    Od: "Agnes" <d...@p...onet.pl>

    A mnie to nie wystarcza. Dzięki za głupią odpowiedź mimo wszytko.