  • 1. Data: 2005-01-22 21:02:01
    Temat: Chorobowe ??
    Od: "Krzysiek" <k...@i...pl>

    Witam

    Jak jest się ponad miesiąc na chorobowym ZUS zwraca coś firmie pieniędzy za
    pierwszy miesiąc ??

    Bo wiem że po 33 dniach płaci ZUS, a co z tymi 33 dniami ?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-01-22 21:20:08
    Temat: Re: Chorobowe ??
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pieniędzy za
    > pierwszy miesiąc ??
    >
    > Bo wiem że po 33 dniach płaci ZUS, a co z tymi 33 dniami ?

    Pracodawca finansuje wynagrodzenie za pierwsze 33 dni w roku
    niezdolności do pracy. Dlatego tak nie lubi, gdy pracownicy chorują.

    wa

  • 3. Data: 2005-01-24 11:53:55
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Sat, 22 Jan 2005 22:20:08 +0100, "wektor" <w...@i...pl>
    wrote:

    >Pracodawca finansuje wynagrodzenie za pierwsze 33 dni w roku
    >niezdolności do pracy. Dlatego tak nie lubi, gdy pracownicy chorują.

    Dlatego czasem zmusza pracowników do wypełnienia wniosku o urlop,
    zamiast przedkładać L4.