  • 11. Data: 2004-01-17 21:20:17
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9473E1FC311D7raf256com@213.180.128.20...

    [ciach]

    > Teraz oczekuje na oddzial GROM, tylko jak beda sadzic tych
    > historykow/kronikarzy/etc - bo juz chyba sie przedawnilo ;)

    Ale za to można zrobić naloty na kościoły i spalić wszystkie Biblie ;)

    A co można by zrobić z baśniami z 1001 nocy... Rany...

    > Puk puk puk...

    Obawiam się, że nie ma nikogo ;)

  • 12. Data: 2004-01-17 21:21:21
    Od: "Anzelmo" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Roberto 666" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasubskrybowałem liste dyskusyjną alt.pl.opowiadania.erotyczne. Zawiera
    ona
    > opowiadania o wiadomej tematyce. Po kilku dniach czytania postanowiłem sam
    > coś na wyżej wymienioną listę wysłac - pech chciał , że główną bohaterką
    > wysłanego przeze mnie opowiadania była czternastolatka ( zaznaczam, że na
    > liscie pojawiały się opowiadania z takimi bohaterkami, jak również linki
    do
    > takich opowiadań w Internecie). Oczywiście wydażenia opisane w opowiadaniu
    > były całkowicie fikcyjne, o czym zapewniłem na początku posta.

    Czytałem, tragedia. Pisz ze słownikiem ortograficznym.

    Pomimo tego
    > znalazł sięoburzony uzytkownik, który postanowił że oskarzy mnie o
    > rozpowszechnianie pornografii z udziałem nieletnich.

    A ten "udział" brała "papierowa lolitka"

    Chciałbym zwrócić
    > jeszcze raz uwagę, że w opowiadaniu zostały opisane wydarzenia nie mające
    > rzeczywistości miejsca, jak również fakt że z publikacjami tego typu można
    > się było już wcześniej spotkać ( zresztą zdaje się nawet w formie
    > apierowej - choćby "Lolita" Nabokowa - ja wiem że tamto sztuka a to -
    > amatorska erotyka, ale opisują takie same sytuacje). Posta
    "zacancelowałem"
    > a do oburzonego uzytkownika wysłałem list z przeprosinami - w sumie
    > rozumiem, że ktoś miął prawo czuć się obrażony

    Dlaczego? Fakt, estetyka ucierpiała (świntuch z Ciebie), ale żeby się od
    razu obrażać?

    Czy człowiek ów ma prawo mnie oskarżyć ? Czy polskie
    > prawo w tym zakresie chroni tak samo osoby fikcyjne i rzeczywiste ?

    ;)

  • 13. Data: 2004-01-17 21:31:15
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > Ok - "jak mozemy wyczytac z historycznych opisow Sodomy i Gomory, wiele
    > dziewczynek nawet ponizej 12 roku zycia to robila; w Sodomie i Gomorze
    > rowniez popularne byly stosunki ze zwierzetami, jak donosza zapiski
    > historyczne".

    Polski K.K. o ile mi wiadomo nie mial zastosowania do tamtych wydarzen

    > Teraz oczekuje na oddzial GROM, tylko jak beda sadzic tych
    > historykow/kronikarzy/etc - bo juz chyba sie przedawnilo ;)

    Bez komentarza...

  • 14. Data: 2004-01-17 21:44:33
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    wiadomości news:buc8kr$2c0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości

    > Witam członka drużyny Ojca Dyrektora!

    Bez komentarza. Trollowania nie lubie.

    > Super! Więcej rozrywki :)

    j.w.

    > Akurat, ty zboczeńcu! ;)

    Nie interesuje mnie czy w to wierzysz czy nie.

    > No to co? Skłonności nie są nielegalne. Dopiero ich realizowanie na
    > nieletnich jest.

    PZanim cokolwiek napiszesz zastanow sie 2 razy i przeczytaj K.K. Rozmawiamy
    o art. 202 par 3 a nie o art. 200. Chyba ze dla ciebie to jedno i to samo.

    > Polski wymiar sprawiedliwości ma kiepską opinię i wielę idiotyzmów
    popełnił,
    > ale czegoś aż tak kretyńskiego chyba jeszcze nie.

    j.w. Bez komentarza

    > Jeśli zawierała groźby karalne (czyli właśnie groźbę procesu karnego w
    celu
    > spowodowania zaniechania jakiegoś działania) - byłaby przestępstwem.

    Jesli to rozumiesz pod pojeciem grozby karalnej to gratuluje wiedzy
    prawniczej... Nie warta funta klakow. polecam lekture 115 par 12 KK.

    > Podaj podstawę prawną :)

    Art. 202 par 3 K.K,

    > Po póki co robisz z siebie idiotę.

    Stwierdzenie godne ciebie. Poczytaj tez netykiete i FAQ tej grupy zanim
    cokolwiek na nia napiszesz.

    --
    Nie - Pozdrawiam

    NoMAD

  • 15. Data: 2004-01-17 21:54:14
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > r...@o...pl news:bubrjm$bvt$1@kujawiak.man.lodz.pl

    > To znaczy, gdybys w opowiadaniu zamiast 14 napisal 15, to by juz bylo
    > ok? A gdyby ktos zmienil liczbe 14 na powiedzmy 9 - to wowczas dokonalby
    > strasznego przestepstwa - tworzenia "pornografi" z udzialem (bardzo)nie
    > letnich?
    >
    > A mi sie zawsze wydawalo ze chodzi o udzial (szczegolnie zmuszanie, ale
    > nie tylko) *prawdziwych* ludzi-nieletnich (etc) do wystepowania w takim
    np.
    > filmie.

    Wiesz jaka jest roznica miedzy art 200 KK a 202 par 3 KK? Dosc istotna. Ty
    mowisz o tym pierwszym a ja o tym drugim.

    > W takim razie - nalezy aresztowac Tolkiena pod zarzutem mordu tysiecy
    > troli/zolnierzy/etc, autorow Quo Vadis - za zagrozenie pozarowe, a Pana
    > Kleksa - za eksperymenty na ludziach (buodowa androida afair.)

    Na jakiej podstawie? My rozmawiamy o 202 par 3.

    > Ludzie, troche trzezwego myslenia ;-)

    Oj przydaloby ci sie zanim cos napiszesz.

    > Przeciez chyba nie nawolywales ludzi do tego czynu (koniecznie z osoba
    > 14 letnia) jedynie opisales swoja fikcje literacka.

    Czyli wyczerpales przeslanki z 202 par3

    > Moim zdaniem zle - wariatom sie nie ulega.

    Bez komentarza

  • 16. Data: 2004-01-17 22:26:44
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Bez komentarza. Trollowania nie lubie.

    To dlaczego trollujesz?

    [ciach]

    > PZanim cokolwiek napiszesz zastanow sie 2 razy i przeczytaj K.K.
    > Rozmawiamy o art. 202 par 3 a nie o art. 200. Chyba ze dla ciebie
    > to jedno i to samo.

    Wiem.

    "Kto produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo rozpowszechnia
    treści pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15 albo związane z
    użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem, podlega karze
    pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    Teraz przedstaw sądowi tego małoletniego, który wziął udział w
    inkryminowanych 'treściach pornograficznych'.

    Nie może świadek? - spyta się sąd. - A dlaczego?
    Bo to postać fikcyjna... - odpowie dzielny obrońca czci osób
    nieistniejących. (po czym zostanie skazany za obrazę powagi sądu)

    [ciach]

    > Jesli to rozumiesz pod pojeciem grozby karalnej to gratuluje
    > wiedzy prawniczej... Nie warta funta klakow. polecam
    > lekture 115 par 12 KK.

    Znam ten paragraf. Taka groźba spowodowania postępowania karnego nie ma na
    celu ochrony prawa naruszonego przestępstwem. Bo ww. tekst nie wczerpuje
    znamion przestępstwa. Ergo: groźba byłaby nielegalna.

    Mógłbyś się we. bronić nieświadomością, ale...

    > Art. 202 par 3 K.K,

    Bzdura.

    > Stwierdzenie godne ciebie. Poczytaj tez netykiete i FAQ tej grupy zanim
    > cokolwiek na nia napiszesz.

    Ditto.

  • 17. Data: 2004-01-17 22:31:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@W...TO.op.pl news:bucac1$mhp$1@news.onet.pl

    > Bez komentarza. Trollowania nie lubie.

    Ale to robisz.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 18. Data: 2004-01-17 22:34:53
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Nie może świadek? - spyta się sąd. - A dlaczego?
    > Bo to postać fikcyjna... - odpowie dzielny obrońca czci osób
    > nieistniejących. (po czym zostanie skazany za obrazę powagi sądu)

    Rotfl :)))))))))

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 19. Data: 2004-01-17 22:37:44
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    > l...@W...TO.op.pl news:bucac1$mhp$1@news.onet.pl

    > Ale to robisz.

    Wlasnie o takim zachowaniu mowie. Bez kometarza.

  • 20. Data: 2004-01-17 22:41:30
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    wiadomości news:buccve$1o3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To dlaczego trollujesz?

    Grupa oceni kto to robi. Tymczasem bez komentarza.

    > Teraz przedstaw sądowi tego małoletniego, który wziął udział w
    > inkryminowanych 'treściach pornograficznych'.

    Grupa przestepstw ma na celu nie tylko ochrone wolnosci seksualnej
    pokrzywdzonego ale i obyczajnosci.

> [...]
    > znamion przestępstwa. Ergo: groźba byłaby nielegalna.
    >
    > Mógłbyś się we. bronić nieświadomością, ale...

    Ponownie gratuluje. Tym razem logiki i argumentowania.