  • 1. Data: 2003-04-25 09:22:07
    Temat: Gdzie sie zgłoscić ?
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

    Mam takie pytanie może ktoś będzie znał odpowiedż ?
    Mam znajomego w Syrii chce mnie odwiedzić w wakacje ,posiada on wize
    kupiecko-handlową na europe min :Niemcy ,Belgia , Francja ale nie ma tam
    wyszczególnionej Polski czy musze mu jakieś zaproszenie załatwić ?czy musze
    jakieś pozwolenie ,gdzie mam sie zgłosić czy do ambasady w Warszawie czy
    wystarczy do jakiegoś urzędu w moim mieście ? Jeśli potrafi ktoś
    odpowiedzieć to z góry dzięki :)
    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2003-04-25 13:14:53
    Temat: Re: Gdzie sie zgłoscić ?
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > jakieś pozwolenie ,gdzie mam sie zgłosić czy do ambasady w Warszawie czy
    > wystarczy do jakiegoś urzędu w moim mieście ? Jeśli potrafi ktoś

    Jak rozumiem pytaliście w jednej lub drugiej ambasadzie i nie chcieli wam powiedzieć!
    Ach te urzedasy!

    mer