  • 11. Data: 2009-03-26 07:44:36
    Temat: Re: Firma zawiesila wyplate zatwierdzonych premii
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dodam ze jest to wielka amerykanska korporacja :)

    A to standard. Trzeba pod pretekstem kryzysu orżnąć pracowników, a kasę
    przelać do spółki-matki w USA.

    *

  • 12. Data: 2009-03-26 08:00:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    Dawid pisze:

    > Chec wyplaty premi nalezy tylko i wylacznie w gesti prezesa, wlasciciela.
    > Chce wyplacic to wyplaci nie to nie. To tylko od nich zalezy ...

    Bardzo odważne stwierdzenie.

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-03-26 08:34:43
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Roczne nagrody motywacyjne, zgodnie z regulaminem wynagradzania
    > ustanawiana jest decyzja Prezesa Zarzadu. pracownikow ze ow premie
    > otrzymaja wraz z pensja za miesiac marzec?

    A nie jest przypadkiem tak, że "nagroda" jest składnikiem uznaniowym?
    Czyli de facto Prezes może zrobić co chce?

    W mojej firmie zrobiono tak, że regulaminowe "premie" zamieniono na
    "nagrody". Był to właśnie dupochron dla Zarządu, który może dowolnie
    decydować o wypłatach lub ich braku.

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2009-03-26 08:56:31
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 26 Mar, 09:34, Paweł <b...@m...com> wrote:

    > A nie jest przypadkiem tak, że "nagroda" jest składnikiem uznaniowym?
    > Czyli de facto Prezes może zrobić co chce?

    Juz pisalem. Prezes Zarzadu uznal nalezlne premie i poinformowal
    wszystkich pracownikow o tym ze zostana one wyplanone wraz z penja
    marcowa - czyli zgodnie z regulaminem wynagradzania, do konca
    pierwszego kwartalu.
    Pisalem takze jakie sa zapisy regulaminu, i jest tam tylko wymienione,
    ze w razie klopotow finansowych te premie moga byc wyplacane ratalnie.
    W ogole nie ma mowy o tym ze moga byc nie wyplacone w ogole.

  • 15. Data: 2009-03-26 09:19:46
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > W dniu dziesiejszym Prezes Zarzadu wyslal oficjalnego maila, ze wszystkie
    > premie, ze wzgledu na kryzys, ze wzgledu na sytuacje finansowa spolki itp
    > (same ogolniki) zostaja zawieszone.

    Zawieszone? Wiec może odsunięte w czasie?

    > Oczywiscie oburzenie pracownikow, w tym mojej zony bylo ogromne,

    Ja bym się natychmiast ogromnie zwolnił :-)

    > Jak pisalem pracownicy sa wsciekli, nie chca odpuscic, rzecz jasna chca
    > otrzymac premie.

    Jasne, trzeba walczyć. Jak firma potem zbankrutuje to jeszcze można się
    załapać na zasiłek dla bezrobotnych. Fajna sprawa.

    D.

  • 16. Data: 2009-03-26 09:28:02
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 26 Mar, 10:19, "Daniel" <w...@w...pl> wrote:

    > Zawieszone? Wiec może odsunięte w czasie?

    Moze, na razie zadnych szczegolow Prezes nie chce zdradzac.

    > Jasne, trzeba walczyć. Jak firma potem zbankrutuje to jeszcze można się
    > załapać na zasiłek dla bezrobotnych. Fajna sprawa.

    Ano fajna. Rozumiem, ze pracownik ma siedziec i morda w kubel? Skoro
    sie cos obiecuje, co chwila sie przedstawia wizje jak to jest
    wspaniale, a pozniej okazuje sie ze pracownik jest tylko glupim
    murzynem to jest w porzadku?

    Jak pisalem, moja zona z tej pracy i tak odchodzi, z przyczyn roznych
    i na zaden zasilek dla bezrobotnych nie idzie, a wrecz przeciwnie ;)

  • 17. Data: 2009-03-26 09:42:18
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 09:34:43 +0100, Paweł napisał(a):

> [...]
    >
    > W mojej firmie zrobiono tak, że regulaminowe "premie" zamieniono na
    > "nagrody". Był to właśnie dupochron dla Zarządu, który może dowolnie

    Jeżeli ma być tka jak napisałeś, to ten zarząd jest do ... odwołania :)
    To paru imbecylów (w co wątpię)
    Przeczytaj posty autora i dowiesz się że to nie widzimisię prezia czy
    jakiegoś członka zarządu.

  • 18. Data: 2009-03-26 09:43:21
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 08:42:31 +0100, Dawid napisał(a):

    > Chec wyplaty premi nalezy tylko i wylacznie w gesti prezesa, wlasciciela.

    Odpowiadasz w wątku którego nawet postów autora nie raczyłeś przeczytać.
    Twoja powyższa teza jest zresztą tak jak i większość .... do dupy :)

  • 19. Data: 2009-03-26 10:01:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości news:

    > Moze czasami lepiej pomyslec a nie grupowo tylko sie oburzac. Zobacz
    > bilans
    > za 2008 i 2007 rok (jak Ci nie dadza w firmie to masz go w KRS)

    Będzie miał za pół roku.

  • 20. Data: 2009-03-26 10:02:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]

    >sie cos obiecuje, co chwila sie przedstawia wizje jak to jest
    >wspaniale, a pozniej okazuje sie ze pracownik jest tylko glupim

    Zależy.
    Jeśli rzeczywiście dołek załapali, to jest w porządku.