  • 11. Data: 2007-02-01 21:14:27
    Temat: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Uważaj Stokrota, on na ciebie sidła zastawia.

    Coś tak czuję, ale nie wiem po co, kto i dlaczego ?
    Próbuję się więc wywiedzieć.

  • 12. Data: 2007-02-01 22:20:16
    Od: "wyszzbig" <w...@k...onet.pl>

    Sadze, ze w razem w kilka osob moze uda sie przez sito wymiaru
    sprawiedliwosci przebic i sprawe upublicznic.
    Sam juz 9 lat o tym pisze do roznych instytucji . Zwykle mialem internet
    zrywany , ale ostatnio jakby poprawa i jest.

    To falszerstwo polega podmianie akt sadowych , protokolow rozpraw, sa pisane
    na innych formularzach , czesciowo o innej tresci , Z poczatku protokul z
    rozprawy byl pisany na pozolklym papierze z kawalkami drewna i maszyna miala
    mocna tasme z tuszem bo szczegolnie literka r rozlewala sie . W luce pod
    zeznaniem bylo dopisane cos co zmienialo sens Protokolu i nie bylo tego na
    rozprawie chyba ta sama maszyna o dosc duzych literach , ale tasma byla juz
    mniej tuszem nasycona i druk byl jasniejszy . Po pismach w tej sprawie do
    Kwasniewskiego, Suchockiej - ministra sprawiedliwosci przepisano caly
    protokol na innej maszynie i na zupelnie bialych formularzach . Jak ostatnio
    ogladalem akta to znowu sa inne . W 1 raz podmienionych ostatnia strona byla
    do 1/3 zapisana . Teraz jest do konca.
    Pozew pierwotny byl kserem 2 gladkie kartki jednostronnie recznie zapisane z
    czerwona pieczecia SĄD REJONOWY do 2/3 szerokosci pieczeci dalej jakies
    wydrapane znaki . Pieczec byla z prawej strony .
    teraz pozew jest recznie pisany na papierze kancelaryjnym w kratke , ma
    czarna pieczec juz z lewej strony . Wszystkie 4 strony zapisane. Jak facet
    po latach podmienial pozew to pomylil daty i zadal w pozwie rekojmi 3 dni
    przed kupnem samochodu. Tak samo mylila sie w SA sedzina sprawozdawca co
    cala sprawe pilotowala.
    Tak dla przypomnienia facet co tak moze pracowal w wydziale kryminalnym KW
    Policji Katowice . Wydzial ten rozwiazano za wspolprace z mafia i pozniej od
    nowa odtwarzano. Za tyg. Wprost polowa osob z plutonu strzelajacego do
    gornikow w kop. Wojek znalazlo prace w tym wydziale. Za wspolprace z mafia
    paliwowa siedzi w areszcie szef tej komendy z tamtego okresu.
    Nie tak dawno jeszcze do domu tego emeryta chodzil jakis z-ca naczelnika
    tlumaczyc sie czemu sprawa karna przeciw osobie ktora cywilnie pozwal o
    rekojmie tak wolno idzie naprzod .Sprawa karna miala byc w wyniku pomowien,
    ze rachunek za samochod byl zanizony . Prokuratura usilowala latami
    umiescic w zakladzie psychiatrycznym pozwanego , ale ciezki stan zdrowia nie
    pozwalal jej zabrac . Tak samo postepowala mimo prawomocnego wyroku , ze
    zona powoda klamala w sprawie okolicznosci kupna samochodu, jego ceny.
    Dopiero jak ministrem zostal Ziobro i powiesil sie prokurator rejonowy to
    prokurator prowadzacy sprawe umorzyl .

  • 13. Data: 2007-02-01 22:57:30
    Od: Mirek <m...@o...pl>

    wyszzbig napisał(a):
> [...]
    > zona powoda klamala w sprawie okolicznosci kupna samochodu, jego ceny.
    > Dopiero jak ministrem zostal Ziobro i powiesil sie prokurator rejonowy to

    O kufa, ale klimaty. :)
    Jeśli to wszystko prawda to współczuję i zaczynam zgadzać się z tymi,
    których próbuje się nazywać oszołomami za to, że wymiar sprawiedliwości,
    w szczególności część policjantów, prokuratorów i sędziów mają za
    sprzedajne suki.

    pzdr

  • 14. Data: 2007-02-02 08:21:41
    Od: "wyszzbig" <w...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > których próbuje się nazywać oszołomami za to, że wymiar sprawiedliwości,
    > w szczególności część policjantów, prokuratorów i sędziów mają za

    Jakby to nie byla prawda tobym dawno siedzial za obraze polskiego wymiaru
    sprawiedliwosci.
    Przez te 9 lat duzo pism wyslalem.
    Teraz jest lepiej bo internet nadal mi dziala.
    Np. Wyslanie pisma do Ministerstwa Sprawiedliwosci jest przekazywane do
    Prokuratury Apelacyjnej Katowice co zawsze owocowalo wizyta roslych cywili .
    Ostatnio tak nie bylo, pismo przekazano droga sluzbowa do wodzisławskiej
    prokuratury a ta odpisała, zeby zawiadomic o tym rybnicka bo z tresci pisma
    wynika, ze tam falszowano akta sądowe.

  • 15. Data: 2007-02-02 09:10:16
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Jakby to nie byla prawda tobym dawno siedzial za obraze polskiego wymiaru
    > sprawiedliwosci.
    Jesteś naiwny, w Polsce się siedzi za niewinność,
    i obraza wymiaru sprawiedliwości nie ma tu nic do rzeczy.

  • 16. Data: 2007-02-02 11:18:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Stokrotka napisał(a):
    > Jesteś naiwny, w Polsce się siedzi za niewinność,
    > i obraza wymiaru sprawiedliwości nie ma tu nic do rzeczy.

    nie prosciej nagarc przebieg rozprawy (po kryjomu) a pozniej zglosic ten
    fakt na policje (jezlei co innego bedzie na tasmie i co innego wprotokole)?

  • 17. Data: 2007-02-02 14:22:54
    Od: "Stkrotka" <o...@a...pl>

    > nie prosciej nagarc przebieg rozprawy (po kryjomu) a pozniej zglosic ten
    > fakt na policje (jezlei co innego bedzie na tasmie i co innego wprotokole)?

    Zgłosić coś na policję?
    I myślisz, że oni będą ścigać ? :)))))))))))))))))))

    Ty się sam prosisz o zmknięcie, nieprawdaż ?

    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 18. Data: 2007-02-02 16:54:40
    Od: "wyszzbig" <w...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Stkrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłosić coś na policję?
    > I myślisz, że oni będą ścigać ? :)))))))))))))))))))
    >
    > Ty się sam prosisz o zmknięcie, nieprawdaż ?
    Na Policji bylem, 3 godziny przesluchiwany i pozniej dostalem pismo od Pani
    Prokurator Malwiny , ze jak mowilem w podmienionych aktach nie zauwazyla
    jakis skreslen, przepisan slow itp. Ponadto nie jestem uprawniony do
    zlozenia skargi na umorzenie tego dochodzenia. Ponadto nikt nie jest
    uprawniony bo nie bylo przestepstwa.
    Ogolnie to Policja unika jakiegokolwiek ruchu w sprawach falszowania akt
    sadowych . Są znacznie nizej .

  • 19. Data: 2007-02-02 19:33:20
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    > uprawniony bo nie bylo przestepstwa.
    > Ogolnie to Policja unika jakiegokolwiek ruchu w sprawach falszowania akt

    Dlaczego nie wyciągnąłeś wniosków ?
    Obywatel jest całkowicie bezsilny wobec bandyckiej arogancji władzy .
    Czym wcześniej to dotrze, tym lepiej.
    Do mnie dotarło za późno.

    No, a może zakładasz partię wywrotowa i szukasz zwolenników ? :)
    Może i bym chciała, ale się nie nadaję (bez grosza, bez siły) :),
    ale takich jak ja teraz w Polsce mnustwo,
    Pewnie trafisz na wielu zdrowych z kasą. :)
    Dorn z Ziobrem aż się proszą , żeby ich potraktowac jak Papałe.

    (Te uśmiechy , dla jednoznaczności, żeby mnie odrazu nie wsadzili ,
    w końcu to czytają goryle.)

  • 20. Data: 2007-02-03 12:31:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Stkrotka napisał(a):

    > Zgłosić coś na policję?
    > I myślisz, że oni będą ścigać ? :)))))))))))))))))))
    >
    > Ty się sam prosisz o zmknięcie, nieprawdaż ?
    >
    > --

    maja zasrany obowiazek scigac, skoro taki wniosek wysuwasz przed
    dzialaniem to nic dziwnego ze g. zdzialalas