  • 1. Data: 2007-02-01 09:08:16
    Temat: Urlop na żądanie - prawo pracy
    Od: m...@g...com

    Pytanko:

    Jeśli nie miałem nr telefonu do osoby pełniącej funkcję kierownika i
    poprosiłem kolegę o przekazanie informacji, że mnie nie będzie w danym
    dniu - czy jest to zgodne z kodeksem? Dodam, że upewniłem się, że
    osobe po kierownika otrzymała informację.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-01 09:50:25
    Temat: Re: Urlop na żądanie - prawo pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1170320896.835348.170630@v45g2000cwv.googlegrou
    ps.com
    m...@g...com <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > dniu - czy jest to zgodne z kodeksem? Dodam, że upewniłem się, że
    > osobe po kierownika otrzymała informację.
    Odpowiem z innej strony - nie jest niezgodne.
    Dodam, że KP wskazuje na konieczność zawiadomienia pracodawcy o skorzystaniu
    z urlopu w tym trybie najpóźniej w dniu urlopu. Natomiast orzecznictwo
    wymyśliło sobie dodatkowo, że musi to nastąpić napóźniej do chwili, kiedy
    pracownik powinien rozpocząć danego dnia pracę.

    --
    Jotte