  • 1. Data: 2007-02-01 11:18:36
    Temat: wojewoda mazowiecki poswiadczyl nieprawde ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Czy Wojewoda Mazowiecki gdy staral sie o 'duplikat' prawka podajac powod
    zgubienia zamiast kradziezy co mialo skutkowac szybszym otrzymaniem
    dokumentu dopuscil sie przestepstwa ?

    P.

  • 2. Data: 2007-02-01 11:30:11
    Temat: Re: wojewoda mazowiecki poswiadczyl nieprawde ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > Czy Wojewoda Mazowiecki gdy staral sie o 'duplikat' prawka podajac powod
    > zgubienia zamiast kradziezy co mialo skutkowac szybszym otrzymaniem
    > dokumentu dopuscil sie przestepstwa ?

    Ale nie tego o którym myślisz.

    Popełnił 13 §1 kk w związku z art. 272 kk. Ale to i tak znikoma
    społeczna szkodliwość :)

    Mnie tam zastanawia czy nasz szacowny minister z. ściga prokuratora
    który wyraził zgodę/brał udział w postępowaniu w którym warunkowo
    umorzono wojewodzie postępowanie o czyn z art. 178a §2 kk, zwłaszcza że
    jak słychać pan wojewoda to niezły pirat drogowy.
    Według obecnych wytycznych dla prokuratorów pan wojewoda musiałby
    zapomnieć o warunkowym umorzeniu postępowania karnego, a prokurator
    który by na coś takiego przystał miałby kłopoty.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-02-01 12:17:08
    Od: "wyszzbig" <w...@k...onet.pl>

    Mnie takze bardzo interesuje jak taki "bzdet" doszedl do mediow i chcialy
    sie nim zajac.
    Czy ma to cos wspolnego z PO i Panią Prezydent Warszawy ? Znaleziono haka na
    Wojewode co ją ma ze stanowiska usunac za niezlozenie deklaracji ? Czy PO na
    tak dobre uklady w jakis tam ponoc bylych juz sluzbach i haczyk jest ? Nie
    zapomne jak PO zalatwilo Cimoszewicza gdy startowal na Prezydenta Polski .
    Cimoszewicz to jak pamietam syn szefa sluzb specjalnych , a PO swoimi
    ukladami dalo mu rade. Te haki to ciagle coraz to nowym osobom
    przedstawiaja.
    Co do mediow : faktu falszowania co potrafie udowodnic akt sadowych nie
    probowaly naglosnic. Nawet nie wydrukowano mi zaplaconego ogloszenia :
    Sfalszowano ci akta sądowe zadzwoń.... . Pieniedzy za niewydrukowane
    ogloszenie tez nie zwrocono.

  • 4. Data: 2007-02-01 13:05:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    wyszzbig napisał(a):

    > Mnie takze bardzo interesuje jak taki "bzdet" doszedl do mediow i chcialy
    > sie nim zajac.

    A czy nie wszystko jedno? Ważne czy prawda czy nie?
    I czemu bzdet?

    > Czy ma to cos wspolnego z PO i Panią Prezydent Warszawy ?

    Czy nie wszystko jedno?

    > Znaleziono haka naWojewode co ją ma ze stanowiska usunac za
    niezlozenie deklaracji ?

    Jeśli pod pojęcie "haka" rozumieć to co robił wojewoda, to czyja to wina
    że taki hak jest?
    A odwołanie wojewody niczego nie zmienia dla tej drugiej sprawy.

    > Czy PO na tak dobre uklady w jakis tam ponoc bylych juz sluzbach i
    haczyk jest ?

    Jest bo wojewoda to przestępca. Mały, ale zawsze.
    Chyba nie twierdzisz że to służby go upiły i wsadziły na rower, albo
    kazały mu wyłudzać prawo jazdy?

    > Niezapomne jak PO zalatwilo Cimoszewicza gdy startowal na Prezydenta
    Polski .

    A co to ma do rzeczy? Zresztą Cimoszewicz i tak nie miał szans. A teraz
    posiedzi w puszczy ze 2 lata i w następnych wyborach ...

    --
    @2007 Johnson

  • 5. Data: 2007-02-01 18:16:13
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Thu, 1 Feb 2007 13:17:08 +0100, wyszzbig napisał(a):

    > Mnie takze bardzo interesuje jak taki "bzdet" doszedl do mediow i chcialy
    > sie nim zajac.
    > Czy ma to cos wspolnego z PO i Panią Prezydent Warszawy ? Znaleziono haka na

    to ty uważasz ,że jak wojewoda jeździ po pijaku to bzdet a jak "Kowalski" z
    "Pcimia Dolnego" to zbrodnia ?

    akala

  • 6. Data: 2007-02-01 21:24:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    akala napisał(a):

    > to ty uważasz ,że jak wojewoda jeździ po pijaku to bzdet a jak "Kowalski" z
    > "Pcimia Dolnego" to zbrodnia ?

    ciekawa zreszta jest opinia Kaczynskiego ktory mowi ze to nic takie w
    swietle wytycznych Ziobry ktory domaga sie zabierania prawka na 5 lat w
    takich wypadkach .

  • 7. Data: 2007-02-01 21:29:46
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    akala <a...@a...com> napisali:

    > to ty uważasz ,że jak wojewoda jeździ po pijaku to bzdet a jak "Kowalski" z
    > "Pcimia Dolnego" to zbrodnia ?

    Wypadaloby wspomniec, ze jechal rowerem, a to rzeczywiscie bzdet.
    BTW, ciekawe dlaczego media tak unikaja slowa rower i uzywaja slowa
    "pojazd"?

  • 8. Data: 2007-02-01 22:30:53
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Wypadaloby wspomniec, ze jechal rowerem, a to rzeczywiscie bzdet.
    > BTW, ciekawe dlaczego media tak unikaja slowa rower i uzywaja slowa
    > "pojazd"?

    Czyżby rower nie był pojazdem ?
    A jeśli jazda rowerem po pijaku to "bzdet", to popatrz ilu pijanych
    rowerzystów przyczyniło się do wypadków.

    Andrzej

  • 9. Data: 2007-02-02 09:07:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Thu, 01 Feb 2007 23:30:53 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Czyżby rower nie był pojazdem ?

    Ale ten pojazd to rower.
    Do kelnera mowisz "poprosze jedzenie", czy moze bardziej konkretnie?

    > A jeśli jazda rowerem po pijaku to "bzdet", to popatrz ilu pijanych
    > rowerzystów przyczyniło się do wypadków.

    Taa..., popatrz ilu pijanych pieszych sie przyczynilo.
    Chodzi o to, ze zarowno w przypadku pieszych jak rowerzystow wlasciwie
    tylko oni sami odnosza obrazenia, lub gina.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 10. Data: 2007-02-03 16:22:28
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał

    > Chodzi o to, ze zarowno w przypadku pieszych jak rowerzystow wlasciwie
    > tylko oni sami odnosza obrazenia, lub gina.

    Przypomnij sobie jak zginął Kotański.