  • 1. Data: 2007-02-01 09:05:43
    Temat: BIK - bezprawny wpis - potrzebny prawnik
    Od: "Mariusz" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Bank PEKAO SA bezprawnie, przez w łasną pomyłkę podał mnnię do BIK.
    Złożyłem reklamację i bank się przyznał do pomyłki,
    wyrażając ubolewanie (mam to na piśmie).

    I teraz ciekaw jestem , czy można na tym coś zarobić.
    Proszę o radę, prawnika chętnego do wspólpracy zapraszam na priv.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2007-02-01 09:49:07
    Temat: Re: BIK - bezprawny wpis - potrzebny prawnik
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mariusz porozsypywal nastepujace haczki:
    A poniosles z tego tytulu jakas strate?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-01 10:00:13
    Od: Mirek <m...@o...pl>

    Mariusz napisał(a):
    > Bank PEKAO SA bezprawnie, przez w łasną pomyłkę podał mnnię do BIK.
    > Złożyłem reklamację i bank się przyznał do pomyłki,
    > wyrażając ubolewanie (mam to na piśmie).

    Napisz o co chodziło, bo więcej osób może mieć ten problem.

    pzdr

  • 4. Data: 2007-02-01 10:29:59
    Od: "Mariusz" <g...@p...onet.pl>

    > Napisz o co chodziło, bo więcej osób może mieć ten problem.

    Dopiszę kilka szczgółów.

    W Banku PEKAO SA miałem kiedyś konto,
    zamknąłem je, oddałem karty itd.
    Nawet dostałem zwrot pieniędzy w kasie.
    To było w roku 2003.

    W grudniu 2006 starałem się o przeniesienie kredytu hipotecznego do innego
    banku, i dostałem odmowę, ze względu na wpis do BIKu.

    Wczoraj PEKAO SA przyznało się do wpadki, przysłał przeprosiny i ubolewanie.

    Zastanawiam się, czy nie wykorzystać perfidnie tego faktu i nie zarobić trochę
    na ich wpadce.

    Tak to obecnie wygląda,
    może to niezbyt moralne z mojej strony,
    ale bank to bogata instytucja, a nie biedny emeryt.

    Mariusz.

  • 5. Data: 2007-02-01 10:41:19
    Od: "Mariusz" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    dodam kilka szczegółów

[...]

    (to jedyna poniesiona strata)

  • 6. Data: 2007-02-01 10:46:25
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tak to obecnie wygląda,
    > może to niezbyt moralne z mojej strony,
    > ale bank to bogata instytucja, a nie biedny emeryt.

    Może i mógłbyś coś zarobic gdyby z tego że się pomylili wynikały dla Ciebie
    jakies straty (ale wtedy było by to pokrycie owych strat). Jesli jednak
    tylko się pomylili (i przynznali/przeprosili) to raczej na wiele bym nie
    liczył. Trudno bedzie ci znaleźć podstawę do jakis roszczeń.

    A.

    PS. No chyba że koldzy na podwórku się z Ciebie smieją ze jestes w BIKu. To
    co innego powazne naruszenie dobrego imienia + straty morlane. Spokojnie
    występuj o okragły milion. Sąd przyna mniej ale trzeba umiec się targować.
    No i masz lepszą pozycję do zawarcia ugody.

  • 7. Data: 2007-02-01 12:19:21
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Mariusz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się, czy nie wykorzystać perfidnie tego faktu i nie zarobić
    > trochę
    > na ich wpadce.

    Niby jak? Za duzo filmow amerykanskich ogladasz. Jak nie poniosles zadnych
    strat to przyjmij ladnie przeprosiny i zapomnij o sprawie

    Angie

  • 8. Data: 2007-02-01 12:36:51
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    Angie napisał(a):
    > Niby jak? Za duzo filmow amerykanskich ogladasz. Jak nie poniosles zadnych
    > strat to przyjmij ladnie przeprosiny i zapomnij o sprawie

    Kwestią osobną i najważniejszą jest jak to zostanie załatwione w BIK.
    Przeprosiny na papierze realnie niewiele dają prócz satysfakcji. Możliwe
    jest, że wpis nie zostanie usunięty jako bezpodstawny, a jedynie
    skorygowany jako zadłużenie _już_ nieistniejące. A to już generuje
    konkretne straty, bo będzie traktowany jako nierzetelny dłużnik, który
    spłacił zadłużenie ale ze znaczną zwłoką i pod presją właśnie owego wpisu.

    --
    pzdr, MiKeyCo
    o www.educ.pl o www.legalnysystem.pl o

  • 9. Data: 2007-02-01 12:53:00
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:epsgku$l8f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > tylko się pomylili (i przynznali/przeprosili) to raczej na wiele bym nie
    > liczył. Trudno bedzie ci znaleźć podstawę do jakis roszczeń.

    no jezeli np mial miec kredyt refinansowy - ktorego dzieki wpisowi w BIK nie
    dostal - z ratami mniejszymi o x% to jest juz jakas wymierna strata ....

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 10. Data: 2007-02-01 13:11:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek Margraf wrote:

    > Może i mógłbyś coś zarobic gdyby z tego że się pomylili wynikały dla Ciebie
    > jakies straty (ale wtedy było by to pokrycie owych strat). Jesli jednak

    A odrzucenie wniosku o kredyt to nie strata?

    Pomyśl czasem...