  • 1. Data: 2007-02-01 08:52:14
    Temat: wymeldowanie
    Od: "Ania" <...@...com>

    Witam

    jestem z mężem w trakcie sprawy rozwodowej
    obecnie mieszkamy w mieszkaniu ktore należy do moich rodziców

    czy rodzcie będą mogli go jakos bezproblemowo wymeldować , przy czym on
    twierdzi ze dobrowolnie sie nie wyprowadzi

    z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-01 10:31:15
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ania napisał(a):

    > czy rodzcie będą mogli go jakos bezproblemowo wymeldować , przy czym on
    > twierdzi ze dobrowolnie sie nie wyprowadzi

    Ile razy można... Meldunek == ewidencja ludności. Informacje dla ogólnie
    pojętego państwa o miejscu zamieszkania danej osoby. A wprowadzanie
    państwa w błąd jest nielegalne.

    A co do zmuszenia do wyprowadzki... Cóż - pozew o eksmisję, sprawa
    sądowa, komornik w asyście policji...

  • 3. Data: 2007-02-01 17:14:08
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A niby z jakiej racji?
    Byłemu mężowi przysługują pełne prawa z ustawy o ochronie lokatorów.
    JaC

    > Cóż - pozew o eksmisję, sprawa sądowa, komornik w asyście policji...

    It has removed 2994 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 4. Data: 2007-02-01 17:40:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    666 wrote:
    > A niby z jakiej racji?
    > Byłemu mężowi przysługują pełne prawa z ustawy o ochronie lokatorów.

    Widzisz, jakbyś nie był tępym głąbem, to byś zrozumiał i określenie
    "pozew o eksmisję", sformułowanie "sprawa sądowa" też nie byłoby dla
    ciebie nie zrozumiałe i wiedziałbyś, jak to się ma do ustawy o ochronie
    praw lokatorów.

    A tak nie dość, że tego nie wiesz, to jeszcze nawet cytować nie potrafisz...