  • 51. Data: 2007-02-08 07:57:55
    Temat: Re: Fałszerstwa akt sądowych
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Falkenstein napisał(a):

    [ciach ...]

    Nie wiesz że niektórym nie da sie niczego wytłumaczyć?

    --
    @2007 Johnson

  • 52. Data: 2007-02-08 17:21:48
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Nie wiem z czego się śmiejesz. Informacja o zapadłych decyzjach procesowych
    > wcale nie musi nastąpić na piśmie. Może, ale NIE MUSI
    Przez pośrednika ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    )))

    ))))))))))))))))))))))

    > Jak widać nadal nie rozumiesz tego co starałem ci się wyjaśnić, więc napiszę
    > powoli i wyraźnie:
    > DRUK WEZWANIA NIE JEST ANI ORZECZENIEM ANI DECYZJĄ SĄDU.
    Bzdura. Jest decyzją.

    > JEST INFORMACJĄ O
    > OBOWIĄZKU STAWIENNICTWA.
    Informacją jest taki fakt podany do np. prasy.

    Najpierw naucz się polskiego, potem dyskutuj.

  • 53. Data: 2007-02-08 17:36:00
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    ))))))))))))))))))))))
    > Informacją jest taki fakt podany do np. prasy.
    >
    > Najpierw naucz się polskiego, potem dyskutuj.
    PWN:
    decyzja &laquo;postanowienie będące wynikiem dokonania wyboru&raquo;
    wybór &laquo;wybranie jednej z kilku możliwości&raquo;
    kilka &laquo;zaimek oznaczający w sposób przybliżony liczbę większą niż 2 i mniejszą

    niż 10&raquo;

    Posiedzenie może jednej z wielu terminów,
    może być obecność obowiązkowa lub nie.
    Tak więc jest to decyzja.

  • 54. Data: 2007-02-08 17:36:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stokrotka napisał(a):

    > Najpierw naucz się polskiego, potem dyskutuj.

    Parafrazując twoje słowa: najpierw się wylecz, potem dyskutuj :)

    --
    @2007 Johnson

  • 55. Data: 2007-02-08 19:32:30
    Od: " Falkenstein" <f...@g...pl>

    Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    )))))))))))))))))))))
    > )

    > PWN:
    > decyzja &#171;postanowienie będące wynikiem dokonania wyboru&#187;
    > wybór &#171;wybranie jednej z kilku możliwości&#187;
    > kilka &#171;zaimek oznaczający w sposób przybliżony liczbę większą niż 2 i mn
    > iejszą
    > niż 10&#187;
    >
    > Posiedzenie może jednej z wielu terminów,
    > może być obecność obowiązkowa lub nie.
    > Tak więc jest to decyzja.

    To wszystko prawda. Ale decyzją jest tu zarządzenie o wyznaczeniu lub
    odroczeniu rozprawy i wezwaniu na nią osób. To zarządzenie (decyzja) jest
    umieszczone w protokole lub na oddzielnym druku zarządzenia o wyznaczeniu
    rozprawy. Sam druk wezwania wysyłany do osób wzywanych nie jest żadną decyzją.
    Jest to kierowana do osoby wzywanej INFORMACJA, ŻE ZAPADŁA DECYZJA O WEZWANIU
    NA ROZPRAWĘ i że nałożono obowiązek stawiennictwa. Już nie wiem jak można to
    jaśniej wytłumaczyć. Jeżeli to nie pomoże nie pozostanie mi nic innego jak
    tylko przychylić się do opinii, że tłumaczenie ci czegokolwiek to zwykła
    strata czasu, i pozostawić cię samą z twoimi urojeniami.