  • 11. Data: 2018-07-12 21:19:57
    Temat: Re: Dziwny ślad
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 23:26, Adam Wysocki pisze:

    > Nie zrozumiałaś, spytam więc inaczej: co blizna na głowie dziecka ma
    > związanego z prawem? Którego artykułu którego kodeksu dotyczy?

    Tak jest panie mecenasie. Blizna nie ma nic wspólnego z prawem.
    Człowiek nie powinien o nic pytać.
    Udanego odpoczynku i spoczynku życzę.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-07-12 23:32:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-12 o 21:19, Animka pisze:

    > Tak jest panie mecenasie. Blizna nie ma nic wspólnego z prawem.
    > Człowiek nie powinien o nic pytać.
    > Udanego odpoczynku i spoczynku życzę.

    www.znanylekarz.pl.
    Psychiatrę polecam.

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2018-07-13 09:23:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Tak jest panie mecenasie. Blizna nie ma nic wspólnego z prawem.
    > Człowiek nie powinien o nic pytać.

    Powinien jak najbardziej. We właściwych miejscach. Po coś te grupy mają
    swoje nazwy.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 14. Data: 2018-07-13 10:04:09
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    g...@s...invalid (Adam Wysocki) pisze:

    > Nie zrozumiałaś, spytam więc inaczej: co blizna na głowie dziecka ma
    > związanego z prawem? Którego artykułu którego kodeksu dotyczy?

    Pytanie się na grupie prawo nie sugeruje (nachalnie) jakie przyczyny
    powstania śladu/blizny na głowie dziecka są "poważniej rozważane"?

    --
    A. Filip