  • 1. Data: 2018-07-09 00:31:02
    Temat: Mick Jagger ma swoje sprawy.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Jestem za stary, żeby być sędzią, ale jestem młody, by śpiewać -
    powiedział po polsku Mick Jagger podczas koncertu zespołu The Rolling
    Stones. - Byliśmy tu w 1967. Pomyślcie, ile osiągnęliście od tego czasu.
    Niech Bóg będzie z wami - dodał muzyk.

    W ten sposób 74-letni Jagger odniósł się do panującej w Polsce sytuacji
    politycznej, prawdopodobnie za sprawą listu, jaki wczoraj wystosował do
    grupy Lech Wałęsa.
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mick-jagger-odniosl-
    sie-do-listu-lecha-walesy/dp48yb3

    Mądra i szlachetna osobowość ten Mick. Nie spodziewalam się, że tak
    fajnie się wypowie i to na dodatek po polsku.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-07-09 05:13:50
    Temat: Re: Mick Jagger ma swoje sprawy. [Śpiewać Gersdorf MOŻE! ;-) ]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Mądra i szlachetna osobowość ten Mick. Nie spodziewalam się, że tak
    > fajnie się wypowie i to na dodatek po polsku.

    A jak śpiewa Gersdorf? ;-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-07-09 10:55:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 09 Jul 2018 05:13:50 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A jak śpiewa Gersdorf?

    Wątpię, żeby przebiła żoliborską inteligiencję:
    https://www.dailymotion.com/video/xsfd3g

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek